וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

230 מיליון דולר מובטחים: דשון ווטסון בדרך לקליבלנד

עודכן לאחרונה: 18.3.2022 / 22:28

הבראונס הציעו לווטסון חוזה עתק, הוא הסכים וכעת הם צריכים להשלים את העסקה עם יוסטון. בייקר מייפילד יחפש קבוצה, ג'וג'ו סמית שוסטר עובר לקנזס סיטי

את זה לא ממש ראינו מגיע, אבל דשון ווטסון לא יכול היה לוותר על ההצעה הזאת. קליבלנד בראונס הציעה לקוורטרבק של יוסטון חוזה של 230 מיליון דולר לחמש שנים - וכולו בכסף מובטח. המשמעות היא שווטסון ישבור את שיא ה-NFL לחוזה מובטח, שכיום עומד על 150 מיליון דולר.

ווטסון יסיר את הסעיף בחוזהו המאפשר לו להטיל וטו על טריידים. כמובן שהבראונס צריכים לפצות את יוסטון בבחירות דראפט, מאחר שהוא כרגע תחת חוזה בטקסאנס. זה עדיין לא סופי, אך נראה שהפיצוי יהיה גבוה מאוד: שלוש בחירות סיבוב ראשון, בחירת סיבוב שלישי ובחירת סיבוב חמישי. קליבלנד גברה על אטלנטה וניו אורלינס.

דשון ווטסון. Carmen Mandato, GettyImages
לחוזה כזה לא אומרים לא. ווטסון/GettyImages, Carmen Mandato

בדיוק לפני שנה הואשם ווטסון בתקיפה מינית על ידי 20 נשים. המשמעות הייתה שהוא ניצב בפני דין פלילי והחמיץ בשל כך את כל עונת 2021. לפני שבוע זוכה הקוורטרבק מכל האישומים, ודרכו חזרה לליגה נסללה.

שאלה מעניינת נוספת היא עתידו של בייקר מייפילד, שהיה אמור להוביל את הבראונס בשנים הקרובות. מייפילד סיים את העונה בטעם רע, לאחר שהיה, לדעת האוהדים, אחראי להפסד מכריע בגרין ביי. כעת הוא ייאלץ למצוא קבוצה אחרת.

ולהעברה מסקרנת אחרת. קנזס סיטי הרגישה, אולי, שלפטריק מהומס אין מספיק נשקים באוויר והחליטה להוסיף לו עוד אחד - התופס ג'וג'ו סמית שוסטר שמגיע מפיטסבורג. סמית שוסטר היה פצוע במרבית שלבי העונה האחרונה ונטל חלק בחמישה משחקים בלבד. 2018 הייתה שנת השיא שלו, בה תפס שבעה טאצ'דאונים ו-1,426 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully