וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים בריאל מדריד להכשיר את בנזמה לקלאסיקו, פיקה צפוי לשחק

הבלאנקוס מתכוננים למפגש בברנבאו בראשון, כאשר עדיין לא ברור אם הצרפתי יעמוד לרשות אנצ'לוטי. בלם ברצלונה שב לאימונים, גם דמבלה צפוי לפתוח

תקציר: גלאטסראיי - ברצלונה 2:1/ספורט1

עם יתרון של 10 נקודות בפסגת לה-ליגה ו-15 על פני ברצלונה שבמקום השלישי - ריאל מדריד מתכוננת לקלאסיקו מול החבורה של צ'אבי ביום ראשון. הבלאנקוס מגיעים בעמדת עליונות ברורה, כאשר מנגד הקטלאנים, שלא הפסידו משחק ליגה בשנת 2022 - מקווים להפתיע ולגבור על היריבה המרה לראשונה מאז אוקטובר 2020. כמוכן, אם תצליח בארסה להשיג את שלוש הנקודות, יהיה זה ניצחון חוץ ראשון שלה על ריאל זה שנתיים וחצי.

פרלאן מנדי שפצוע בשריר לא יוכל ליטול חלק בהתמודדות, כאשר רודריגו שנפגע גם הוא במשחק הליגה האחרון מול מאיורקה שב לכשירות ויהיה זמין לרשותו של קרלו אנצ'לוטי. בריאל מדריד עושים מאמצים גדולים כדי להכשיר למשחק את קארים בנזמה, שאינו כשיר במאה אחוז. הצרפתי פתח וכבש בכל אחד משלושת משחקיה של קבוצתו, שנערכו בתשעה ימים ויקווה לעלות לכר הדשא גם בקלאסיקו הקרוב.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יהיה כשיר לקלאסיקו? בנזמה/רויטרס

ב'אס' הספרדי מעריכים כי דני קרבחל ישוב להרכב הבלאנקוס ויתפוס את מקומו של מנדי, כאשר נאצ'ו צפוי להמשיך ב-11 של אנצ'לוטי. המוליכה מתכוננת לקראת אירוח היריבה הגדולה בברנבאו לראשונה מאז ה-1 במרץ 2020, ותקווה שהפעם זה ייגמר טוב יותר מבחינתה, כאשר אז התוצאה הייתה 0:1 לברצלונה משער של איבן ראקיטיץ'.

בצד השני, פיקה התאושש מהפציעה שהטרידה אותו בימים האחרונים וצפוי להיות כשיר. בברצלונה מגיעים לאחר הניצחון הקשה על גלאטסראיי בחמישי שהעלה אותה לשלב רבע גמר הליגה האירופית. בתקשורת הספרדית מאמינים כי עוסמאן דמבלה יחזור להרכב של צ'אבי על חשבון אדאמה טראורה ויפתח לצד אובמיאנג ופראן טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully