וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרי: "להשוות אותי למסי? משוגע". ברצלונה מתמוגגת מ"מפגן העוצמה"

הקטאלנים חזרו מפיגור מול גלאטסראיי בדרך לרבע גמר הליגה האירופית, צ'אבי ואובמיאנג שיבחו את הקשר הצעיר שהבריק והצטנע. דסט צפוי להיעדר מהקלאסיקו, פיקה בספק

תקציר: גלאטסראיי - ברצלונה 2:1/ספורט1

שלושה ימים לפני הקלאסיקו מול ריאל מדריד, ברצלונה המשיכה במומנטום הנהדר בו היא נמצאת תחת צ'אבי, ואתמול (חמישי) העפילה לרבע גמר הליגה האירופית עם 1:2 קשה בחוץ על גלאטסראיי הטורקית. הקטאלנים כבר נקלעו לפיגור בהר הגעש באיסטנבול, אך מבצע אישי מרהיב של פדרי, שהשכיב שלושה מגנים ברחבה וכבש, האיץ את הקאמבק של האורחת.

פדרי שחקן ברצלונה. רויטרס
גיבורי המהפך. אובמיאנג ופדרי/רויטרס

"זה שער יפהפה, שער שעושה הבדל", אמר צ'אבי על הביצוע של הקשר הצעיר, "שומרים עליו אישית וזה אומר הכל. אנו לא רוצה שישוו אותו לאף אחד, זה אכזרי. היה לנו משחק מצוין, שיחקנו עם אופי היינו סבלניים וחזרנו מפיגור במגרש קשה".

צ'אבי נשאל האם קבוצתו הינה הפייבוריטית לזכות בליגה האירופית, לאור המומנטום הנפלא בו נמצאת הקבוצה: "אני לא רואה בנו פייבוריטים. אין לנו את הניסיון במפעל הזה, אנשים מגדירים את הליגה האירופית כ'ליגת המשנה' של אירופה, אך זה לא המצב, יש קבוצות מאוד חזקות".

עוד בוואלה!

בקושי: ברצלונה עלתה לרבע גמר הליגה האירופית

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
עוד מפגן עוצמה. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

פדרי עצמו נשאל על הביצוע המרהיב וסיפק תשובה מפתיעה: "הגול? במגרש דברים קורים מעצמם, יש לי מזל שאני לא חושב". עבור הרבים הביצוע הזכיר לא מעט שערים שליאונל מסי כבש במדי ברצלונה, אך הקשר בן ה-19 מיהר לצנן את ההתלהבות: "מסי כבש שערים הרבה יותר יפים ממני, להשוות אותי אליו זה משוגע. למזלנו השוונו מהר, זה עזר לנו להתרכז". בניגוד למאמנו, קשר נבחרת ספרד לא פחד להצהיר אחרי המשחק כי בעיניו, "ברצלונה הינה פייבוריטית לזכות במפעל".

מי שהשלים את המהפך היה פייר אמריק אובמיאנג, שאחרי תקופה קשה בארסנל מצא חיים חדשים עם המעבר לקטאלוניה בינואר האחרון: "כבשתי שוב ואני שמח. זה היה משחק טוב. השער הראשון של פדרי עזר לנו לחזור למשחק. זה שער גדול, כזה שמסי יכול להבקיע. אם נמשיך כך נוכל להגיע לגמר ולזכות.".

שחקני ברצלונה ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס מול שחקן  גלאטסראיי באפטימבי גומיס. ANP, GettyImages
ייעדר מהקלאסיקו? פיקה נגד גומיס/GettyImages, ANP

ב"מארקה" שיבחו את ברצלונה על "עוד מפגן עוצמה לפני הקלאסיקו", אך צ'אבי יצא גם עם כאב ראש לפני הביקור בברנבאו. סרג'יניו דסט נפצע והוחלף והסימנים הראשוניים אינם אופטימיים ומצביעים על כך שהוא צפוי להיעדר.

ג'רארד פיקה גם הוא הוחלף, וצ'אבי הסביר את ההחלטה: "הוצאתי אותו כי הוא הרגיש אי נוחות. יש לו כאבים כבר חודש, אבל לא חשבנו על הקלאסיקו". בספרד טוענים כי פיקה בספק למשחק נגד ריאל מדריד, ובקבוצה ינסו לנצל את פגרת הנבחרות שתחל אחרי הקלאסיקו כדי לסיים את הליך ההתאוששות של הבלם הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully