וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה רוצה לעצור את "רכבת ההרים", מ.ס. אשדוד את הנפילה

בלילתי צפוי לשוב ל-11 של הפועל נוף הגליל (שבת, 18:30), התלבטות בין דיאמנטקוס לקעטבי אצל המארחת, שמקווה להימנע מהסתבכות

מחזור 27הסתיים19/03/2022
מ.ס. אשדוד
  • כנען (76)
  • סייף (81)
0
    הפועל נוף הגליל
    תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

    מ.ס. אשדוד

    מ.ס אשדוד תארח מחר (שבת, 18:30) את הפועל נוף הגליל בידיעה שהפסד נוסף יסבך אותה קשות בתחתית. לאחר ארבעה הפסדים רצופים, שחקנים בקבוצה הודו: "צריך לנצח, אבל גם אם לא, אסור להפסיד. חשוב לעצור את הנפילה ולחזור לעניינים".

    ננאד צבטקוביץ' יחזור מהרחקה, יעקב בריהון יפתח בקישור ואילו בחוליית ההתקפה למאמן רן בן שמעון ישנה התלבטות בין דימיטריוס דיאמנטקוס לגל קעטבי.

    הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, טימותי אוואני, מרטין אטמנג, פיראס אבו עקל, מוחמד כנעאן, קני סייף, יעקב בריהון, דימיטריוס דיאמנטקוס.

    הפועל נוף הגליל

    המאני טיים של העונה יתחיל מחר מבחינתה של הפועל נוף הגליל, שנלחמת לשרוד בליגת העל ותתארח אצל קבוצה שעוד עלולה להסתבך בעצמה במאבק נגד הירידה. אלי בלילתי יחזור מהשעיה וצפוי להיכלל ב-11 של שי ברדה, שאמור לשמור על מרבית ההרכב שפתח מול הפועל באר שבע במחזור הקודם.

    "אנחנו מתחילים את העונה האמיתית", אמר ברדה, "אנחנו שתי נקודות מחוף מבטחים, יש 21 נקודות בקופה. זה טורניר של שבעה משחקים ובו הקבוצה שתיקח הכי הרבה נקודות - היא זו שתשרוד. אני מעריך ומוקיר את השחקנים ואני יודע שאנחנו מסוגלים לעשות את זה". על התרומה המעטה של הזרים: "יש שישה זרים שחלקם האיתמו לשיטה מסוימת של 5-3-2, וחלקם היו פצועים תקופה מאוד ארוכה. הכל עניין של אם אתה חוזר טוב מהפציעה או לא. אני משתדל לשחק עם השחקנים שיש ולא להשתמש בתירוצים".

    לסיום הוסיף ברדה: "אנחנו חייבים לעצור את רכבת ההרים הזאת. זה אמנם משהו שמאפיין קבוצות תחתית, בגלל הלחץ והעובדה שלא מעט צעירים משחקים, יכול להיות שהלחץ מוביל אותך. נהיה חייבים לייצר יציבות. עבור המועדון הזה, אם נצליח לעשות את המשימה זאת תהיה הצלחה".

    הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', חגי גולדנברג, גוטי, דולב אזולאי, אלי בלילתי, ג'ניה ברקמן, איתן וולבלום, דיוויד טווה, והיב חביבאללה, בר כהן, סתיו נחמני.

    שחקן הפועל נוף הגליל טימו מוזי. מאור אלקסלסי
    רכבת ההרים חייבת להיעצר. מוזי/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * הפועל נוף הגליל ניצחה 0:2 בגרין בסיבוב הראשון, אבל הובסה 3:0 בסיבוב השני ועדיין מחפשת ניצחון היסטורי גם באשדוד. המאזן שלה שם עד היום בכל המסגרות: חמישה הפסדים ושתי תוצאות 0:0.

    * מ.ס. אשדוד השיגה רק נקודה אחת מ-21 האחרונות וספגה 21 שערים בשבעת המחזורים הללו.

    * רצף ארבעת ההפסדים הוא הארוך ביותר של מ.ס. אשדוד מאז אוקטובר-נובמבר 2014. חמישה הפסדים רצופים? זה לא קרה לה מאז אפריל-מאי 2010.

    * הפועל נוף הגליל ללא ניצחון בששת משחקיה האחרונים, ובחוץ לא ניצחה מאז המשחק הראשון (1:3 בנתניה). ב-12 הניסיונות מאז היו לה שבעה הפסדים וחמש תוצאות תיקו.

    משחקי המחזור ה-27:

    שבת, 15:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
    שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
    שבת, 19:00: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

    ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
    ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    שני, 20:00: הפועל חדרה - הפועל ירושלים (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully