וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקודטו בורח לאלופה? אינטר מעדה בבית, מילאן ונאפולי ניצחו

הנראזורי אכזבו עם 1:1 מול פיורנטינה והם רחוקים שש נקודות מהפסגה. אוסימן כבש צמד וסידר לדרומיים מהפך על אודינזה, המוליכה גירדה 0:1 בקליארי

תקציר: אינטר - פיורנטינה 1:1/ספורט1

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם שני משחקים, אך בשבת נכנסו למעגל המשחקים שלוש הטוענות לכתר. אינטר אכזבה עם 1:1 ביתי מול פיורנטינה, נאפולי ניצחה 1:2 את אודינזה ועלתה זמנית לפסגה, אך ירדה ממנה כאשר מילאן גברה 0:1 על קליארי.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי. רויטרס
האס של נאפולי. אוסימן/רויטרס

נאפולי - אודינזה 1:2

המארחת עם ניצחון שני ברציפות ושוב זה הלך קשה מאוד והוכרע בזכות צמד שני ברציפות של ויקטור אוסימן. האורחת כבשה את השער הראשון בדקה ה-22 וזה היה ג'רארד דאולופאו שעשה את זה. ויקטור אוסימן הצליח לאזן בדקה ה-52 מבישול של מריו רוי. החלוץ הניגרי השלים מהפך בדקה ה-63 כשהפעם המבשל היה ג'ובאני די לורנצו. אוסימן הפך לניגרי הראשון אי פעם שכובש 10 שערים בשתי עונות ברציפות. פאבלו מארי הותיר את אודינזה בעשרה שחקנים בדקה ה-83 אחרי שספג כרטיס אדום ישיר. נאפולי עלתה באופן זמני למקום הראשון, אך איבדה אותו שוב כעבור מספר שעות למילאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני אינטר דנזל דומפריס, ארתורו וידאל. Chris Ricco, GettyImages
הנראזורי חזרו מהר למשחק. דומפריס/GettyImages, Chris Ricco

אינטר - פיורנטינה 1:1

הנראזורי ממשיכים לגמגם ובמאזנם ניצחון אחד בלבד בששת המחזורים האחרונים. לוקאס טוריירה הדהים עם שער יתרון בדקה ה-50, אך כעבור חמש דקות המארחת חזרה בזכות שיתוף פעולה של שני שחקני הכנף. איבן פרישיץ' הגביה משמאל, דנזל דומפריס חדר לרחבה מימין ונגח פנימה את שער השוויון. אינטר רחוקה כבר שש נקודות ממילאן המוליכה, אך למרות שיש לה משחק חסר היא צריכה להיות מודאגת מהעובדה שבמחזור הבא מצפה לה משחק חוץ נגד יובנטוס.

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
עוד ניצחון בדרך לתואר? שחקני מילאן חוגגים עם בנאסר/רויטרס

קליארי - מילאן 1:0

הרוסונרי רושמים 0:1 שלישי ברציפות, שמאפשר להם לסיים עוד מחזור במקום הראשון. סטפנו פיולי חיכה עד לדקה ה-60 עד שראה את הרשת זזה, כאשר אוליביה ז'ירו השאיר כדור בקצה הרחבה לאיסמעיל בנאסר והקשר האלג'יראי הפגיז לרשת מהאוויר. לאונרדו פאבולטי הלחיץ את האורחת עם נגיחה למשקוף בתוספת הזמן, אך מייק מניאן שמר על שער נקי. המילאנזים מובילים בשלוש נקודות על נאפולי ובשש נקודות על היריבה העירונית אינטר, לה משחק אחד פחות.

שחקן ססואולו דומניקו ברארדי חוגג שער. Alessandro Sabattini, GettyImages
שישה משחקים רצופים ללא הפסד. ברארדי/GettyImages, Alessandro Sabattini

ססואולו - ספציה 1:4

הירוקים-שחורים סופרים כבר שישה משחקים רצופים שבהם לא נוצחו בסרייה A, כאשר בכל אחד מאותם משחקים ססואולו כבשה לפחות פעמיים, בעוד האורחת לא הצליחה להמשיך במומנטום מהניצחון על קליארי וחזרה למסלול ההפסדים. דומניקו ברארדי הנהדר העלה את קבוצתו על הלוח עם פנדל מדויק בדקה ה-17, ובהמשך השלים צמד שהחזיר את היתרון (48) לאחר שדניאלה ורדה השווה זמנית (36). קאן אייהאן הבקיע את השלישי של ססואולו (78) וג'אנלוקה סקמאקה חתם את התוצאה הסופית עם השער הרביעי (81).

משחק נוסף:

גנואה - טורינו 0:1
כבש: מנולו פורטנובה, 14'.

ביום ראשון ייערכו חמישה משחקים כשבמוקד יובנטוס תארח את סלרניטנה ורומא את לאציו בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully