וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: רו"ח אהוד רצאבי ישמש יו"ר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 9:18

רו"ח רצאבי, יו"ר איל"ן, נבחר באסיפה הכללית ליו"ר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים

ההתאחדות הישראלית לספורט נכים בחרה ברוב קולות באהוד רצאבי יו"ר איל"ן ליו"ר ההתאחדות. רצאבי מחליף בתפקידו את אלי בירנבאום אשר שימש כיו"ר ההתאחדות בשנתיים האחרונות.

"מדינת ישראל היא מעצמה בכל הקשור בספורט לאנשים עם מוגבלויות מזה שנים רבות. הוכחנו זאת שוב לפני מספר חודשים במשחקים הפראלימפיים בטוקיו במסגרתם ספורטאינו חזרו עם 9 מדליות מתוכם 6 מדליות זהב של שחייני איל"ן שהגיעו להישגים יוצאי דופן. שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה מהווה ערך עליון, והספורט הינו אמצעי משמעותי לקידומו להצטיינות והכרה בערך עצמם", אמר רצאבי והוסיף: "אני מודה לחברי ההתאחדות הישראלית לספורט נכים על הבחירה בי. יחד עם חבריי ועם התמיכה הנכונה מהגופים הרלוונטיים, נמשיך להצעיד את הספורט הפארלימפי במדינת ישראל לשיאים נוספים".

רו"ח אהוד רצאבי עם אלי בירנבאום. עדי יצחק,
רו"ח אהוד רצאבי עם אלי בירנבאום/עדי יצחק

רצאבי משמש יו"ר עמותת איל"ן ב16 השנים האחרונות בהתנדבות. איל"ן, זוכת פרס ישראל, מסייעת לאלפי אנשים עם מוגבלויות פיזיות ברחבי הארץ, באמצעות 40 סניפים, מוסדות חינוך, מרכזי שיקום וספורט ועוד. בעברו שימש רצאבי כחבר כנסת מטעם מפלגת "שינוי", כן שימש כנשיא לה"ב, יו"ר לשכת המסחר ישראל יפן ואף קבל עיטור כבוד מקיסר יפן על פעילותו. רצאבי רואה חשבון בהכשרתו ובעל משרד לראיית חשבון בת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully