וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל מנהיג את צ'לסי בימיה הקשים: "הראינו עמידות ומנטליות נכונה"

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 1:08

מאמן צ'לסי זוכה לשבחים על תפקודו בתקופה הקשה ("טיפל במצב בצורה מעוררת הערכה"), הגרמני חגג העפלה לרבע גמר ליגת האלופות: "אני גאה במועדון ובגישה"

שערי השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

צ'לסי גברה אתמול (רביעי) 1:2 ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל גיבור הניצחון היה שוב תומאס טוכל, מאמן הקבוצה, שמצליח להיות המנהיג של המועדון והפנים שלו בימים לא קלים - אחרי שהבעלים רומן אברמוביץ' סולק, הודח ונופה ממעמדו. לא במקרה הפרשן גארי ליניקר צייץ אתמול: "תומאס טוכל מרשים בצורה מדהימה. הוא טיפל במצב קשה מאוד, בצורה כנה ומעוררת הערכה".

בנוסף לקור רוח ולדברים נבונים ושקולים שאמר - טוכל, שבשנה שעברה הוליך את צ'לסי לזכייה בליגת האלופות, ממשיך לרשום מאזן מוצלח באירופה. אתמול הוא הפך למאמן שמשיג הכי הרבה ניצחונות ב-50 המשחקים הראשונים שלו בליגת האלופות (32), והוא מקדים מאמנים כמו זינדין זידאן (31) ופפ גווארדיולה (30).

מאמן צ'לסי תומאס טוכל חוגג העפלה לרבע גמר ליגת האלופות. Catherine Ivill, GettyImages
מאמן צ'לסי תומאס טוכל חוגג העפלה לרבע גמר ליגת האלופות/GettyImages, Catherine Ivill
מאמן צ'לסי תומאס טוכל חוגג העפלה לרבע גמר ליגת האלופות. Catherine Ivill, GettyImages
מאמן צ'לסי תומאס טוכל חוגג העפלה לרבע גמר ליגת האלופות/GettyImages, Catherine Ivill
ססאר אספיליקואטה, קפטן צ'לסי. VIRGINIE LEFOUR, GettyImages
ססאר אספיליקואטה, קפטן צ'לסי/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR

טוכל אמר בסיום: "נהדר. זה כל כך טוב שכל כך הרבה אוהדים הגיעו הנה כדי לתמוך בקבוצה. העלייה לרבע הגמר היא צעד גדול. הראינו עמידות ואת המנטליות הנכונה כדי להתגבר על קשיים. עשינו את מה שהיה נחוץ, חפרנו עמוק והשגנו ניצחון שהגיע לנו, זה מגרש קשה. לצ'לסי יש תרבות כזו במועדון שאנחנו עובדים קשה בכל יום. מה שמצאתי כאן מהיום הראשון הייתה המנטליות הזו. כולם דוחפים את הקבוצה, כולם הולכים עד הקצה ומרוכזים בכדורגל.

"ניסינו ליצור אווירה מסוימת. התרבות כבר כאן וזה עוזר לנו להתרכז עכשיו בזמנים הקשים האלה. אנחנו מעודדים את השחקנים. זה מרגיש כל כך טוב שאנחנו יכולים לייצר תוצאות ואני גאה. במחצית הראשונה לא היינו טובים כל כך. המגרש היה נורא וזה הפך את הדברים למורכבים. זה היה משטח חדש שלא מוכן למשחק. הטקטיקה הייתה לא נכונה ב-20 הדקות הראשונות ואני לוקח אחריות. לאחר מכן הדברים זרמו יותר.

"היה חשוב להרגיע את כולם וגם היה לנו קצת מזל עם הקורה. אנחנו מקווים ומצפים להמשיך הלאה. אנחנו רוצים להתחרות. נדרשה הרבה הקרבה ולחמנו חזק כדי להגיע לרבע הגמר. אנחנו נרגשים לקראת ההגרלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully