וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטניסאי אלכסנדר דולגופולוב עבר "הכשרת לוחם", וחזר למלחמה באוקראינה

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 20:07

המדורג 13 לשעבר גם רכש ציוד לוחמה, נסע בכל אירופה והצטרף אל הכוחות: "לא הפכתי לרמבו, אבל מרגיש ביטחון עם הנשק"

בווידאו: זלנסקי נואם בפני הקונגרס האמריקני/צילום: רויטרס

טניסאי העבר אלכסנדר דולגופולוב התגייס כדי להגן על מולדתו אוקראינה. הטניסאי, שדורג בשיאו במקום ה-13 בעולם והגיע לרבע גמר אליפות אוסטרליה ב-2011, העלה תמונות שלו בחשבון האינסטגרם עם מדים ואחת אחרת של נשק.

הוא כתב: "שלום חברים, אענה על כל השאלות שלכם. המלחמה הזו תפסה אותי בטורקיה. הגעתי הנה יום אחד לפני שהכול התחיל והבאתי גם את אחותי ואמא שלי איתי. למה? כי אחרי הרבה מידע של סוכנויות הביון הטובות בעולם וחוסר אמונה בבית, הבנתי שיש סיכוי למלחמה גדולה עם מתקפות על קייב וכל המדינה. שאלתי את עצמי מה יקרה בימים הראשונים או בשבוע הראשון.

כלי הנשק של אלכסנדר דולגופולוב. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הציוד של דולגופולוב/אתר רשמי, מתוך טוויטר

"הבנתי שתהיה פאניקה גדולה, כולל אצלי, והדבר הכי טוב שאוכל לעשות יהיה לתת לעולם לדעת את האמת בימים הראשונים של הגיהנום הזה ולגייס כסף עבור הצבא שלנו ולא לבזבז את כל הזמן שלי בשמירה על המשפחה. בתוך כמה ימים אני והאוקראינים האהובים שלי השמדנו את המידע העולמי ולאף אחד בשום מדינה חופשית אין ספקות לגבי האמת ומי המדינה האגרסיבית.

"עד אז התחלתי להתאמן בירי, והייתי בר מזל שחייל מקצועי לשעבר לימד אותי הכול ב-7-5 ימים. הם היו שמחים מאוד לעזור ברגע שהם שמעו מה המטרה שלי אז אני רוצה להודות לחברים הטורקים שלנו. אני לא רמבו בתוך שבוע, אבל די נינוח עם הנשק, ויכול לפגוע בראש בשלוש מחמש יריות מ-25 מטר ובסביבת אימון. בזמן שהתאמנתי התחלתי לארגן את הדרך שלי חזרה. ברגע שמצאתי כמה חבר'ה שמתכננים לנסוע לאוקראינה מארצות הברית וברגע שהייתי מוכן התחלנו את המסע. לקחתי כמה אפודי מגן בשבילנו ובשביל הצבא שלנו, טסתי לזאגרב, קניתי את כל הדברים שאנחנו צריכים ונסעתי באירופה, נכנסתי לאוקראינה מפולין וסוף סוף אני בקייב.

"זה הבית שלי ואני אגן עליו עם כל האנשים שנשארו. תודה רבה וכבוד גדול לכל האנשים שלנו. הרבה כבוד ואני גאה בזה שאנחנו מדינה כל כך מגובשת תחת לחץ כזה מצד דיקטטור. זו המדינה שלנו. אשאר בקייב עד הניצחון שלנו ואחריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully