וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבה למסלול: מכבי תל אביב ניצחה 89:93 את עירוני נס ציונה

החבורה של אבי אבן התקשתה מול הכתומים, שחזרו מספר פעמים מיתרון דו ספרתי למשחק צמוד, אך ערב קליעה נהדר של סקוטי ווילבקין וג'יימס נאנלי (23 נקודות כ"א) סידר למארחת ניצחון קשה. דרק וויליאמס קלע שלשה מכריעה

מכבי תל אביב שבה הערב (רביעי) למסלול הניצחונות לאחר ההפסד המביך להפועל באר שבע עם 89:93 על עירוני נס ציונה במשחק השלמה מהמחזור ה-14 בליגת העל. שתי הקבוצות הציגו משחק הגנה נרפה, כאשר המארחת קיבלה יכולת גבוהה מצד ג'יינס נאנלי וסקוטי ווילבקין (23 נקודות כל אחד), אך לא הצליחה לברוח לכתומים, אצלם להטו דיאנטה גארט וטים סוארס.

השחקנים של אבי אבן הוליכו לכל אורך המשחק וברחו ליתרון דו ספרתי, אך הכתומים לא ויתרו וניצלו את חוסר העקביות של המארחת בשביל לחזור פעם אחר פעם ולהיצמד. גארט וסוארס הצליחו להוריד את הפער המקומי למינוס 3 דקה לסיום, אך שלשה של דרק וויליאמס סגרה עניין והבטיחה את הניצחון לביתיים.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. אודי ציטיאט
המארחת נטלה את ההובלה מהפתיחה. ז'יז'יץ'/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות לא ממש שמרו בפתיחת המשחק. טים סוארס הופעל היטב על ידי חבריו והיה הבולט בשורות האורחת, כאשר ג'יימס נאנלי וסקוטי ווילבקין נהנו מהגנה חדירה בצד השני. פרנק בארטלי להט גם הוא בשורות הכתומים ושמר עליהם קרובים לשחקנים של אבי אבן. סיום חזק של ווילבקין ונאנלי לרבע הוריד את המארחת ביתרון 25:33 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

דריק וויליאמס קלע שלשה וקבע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק לאלופה. סוארס המשיך לגלות יכולת טובה ונס ציונה הצליחה לקזז מעט את הפער שירד ל-7, אך ז'יז'יץ' הטביע וקלע מתחת לסל בדרך להחזרת הפער לדו ספרתי. דיאנטה גארט נכנס לעניינים בשורות האורחת, כאשר סוארס ובארטלי סייעו לו להוריד את הפער המקומי. 46:51 למכבי תל אביב במחצית.

שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי. אודי ציטיאט
עשה ככל העושה על רוחו. נאנלי/אודי ציטיאט
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. אודי ציטיאט
מכבי תל אביב הסתדרה עם ניסיונות הקאמבק של נס ציונה. ג'ייק כהן מרוצה/אודי ציטיאט

רבע 3:

המארחת פתחה את הרבע השלישי עם דאנק קליל של ז'יז'יץ'. נס ציונה הצליחה שוב להוריד את הפער לחד ספרתי, אך כמו במחצית הראשונה, המארחת לא התרגשה יתר על המידה והחזירה את הפער ל-12 הפרש בעזרת יד טובה של נאנלי. ההגנות בשני הצדדים הוסיפו להיות חדירות, וחדירה טובה של גארט בסיום הרבע השלישי הורידה את נס ציונה בפיגור 79:71 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

האורחת השלימה ריצת 2:9 בפתיחת הרבע הרביעי עם שלשה של נמרוד טישמן והורידה את הפער המקומי למינוס 3 בלבד. אבי אבן הוריד את שחקניו לפסק זמן ממנו חזרו עם שתי שלשות והגדילו שוב את הפער. גארט וסוארס המשיכו לעשות צרות לתל אביבים, והפער שוב ירד למינוס שלוש כדקה לסיום. שלשה חשובה של דרק וויליאמס סגרה למעשה את הסיפור, ומכבי תל אביב יצאה עם ניצחון קשה - 89:93.

דרק וויליאמס שחקן מכבי תל אביב עם ג'ייק כהן. אודי ציטיאט
קלע שלשה מכריעה. וויליאמס/אודי ציטיאט

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 23 נקודות (6 מ-9 לשלוש) ו-9 אסיסטים, ג'יימס נאנלי 23 ו-6 ריבאונדים, דרק וויליאמס 15 ו-7 ריבאונדים, אנטה ז'יז'יץ' 13 ו-5 ריבאונדים, יפתח זיו 6, קינן אוואנס 5 ו-5 אסיסטים, עוז בלייזר 4 ו-7 ריבאונדים, ג'ייק כהן 4.

קלעו לעירוני נס ציונה: דיאנטה גארט 22 נקודות ו-5 ריבאונדים, טים סוארס 18, סימיסולה שיטו 12 ו-8 ריבאונדים, פרנק בארטלי 11, גולן גוט 11, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ליאור קררה 10 ו-5 ריבאונדים, נמרוד טישמן 5. טל דן (3:00 דקות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully