וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון מונה למנהל המקצועי בנבחרת: "אציג תכנית תוך זמן קצר"

16.3.2022 / 15:42

בהתאחדות אישרו את המינוי עליו המליצה ועדת האיתור, שחקן העבר יהיה אחראי על מציאת מאמן לאומי חדש ועל הצערת הסגל

ג'ק ווילשר מדבר על יוסי בניון בריאיון לספורט1/ספורט1

כפי שהיה צפוי, הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (רביעי) באופן רשמי את מינויו של יוסי בניון למנהל המקצועי של נבחרת ישראל.

"אני מודה להנהלת ההתאחדות לכדורגל, ליו"ר אורן חסון ולחברי ועדת האיתור על האמון בי ועל הבחירה בי למנהל המקצועי של נבחרת ישראל הבוגרת", מסר בניון במסגרת ההודעה על מינויו. "תמיד ראיתי זכות גדולה ואחריות עצומה להיות חלק מנבחרת ישראל, אם בימי כשחקן במדים הלאומיים ובוודאי כעת בתפקיד המנהל המקצועי. המחשבות שלי יהפכו בתוך זמן קצר לתוכניות עבודה אותן אציג בפומבי, ומטרתן אחת - הצלחתה של נבחרת ישראל. אני בטוח שכל מי שקשור להתאחדות לכדורגל ולנבחרת ישראל יעזור לי, לצוות המקצועי ולשחקנים להגשים את החלומות המשותפים של כולנו".

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
מונה רשמית. בניון/מגד גוזני

בוועדת האיתור שהמליצה על בניון לתפקיד היו אלי אוחנה, אלי כהן השריף ויו"ר ההתאחדות אורן חסון. המנהל המקצועי החדש יצטרף לנבחרת כבר במשחקי הידידות הקרובים, נגד גרמניה ב-26 בחודש ומול רומניה שלושה ימים לאחר מכן.

בניון יכין תכנית עבודה מסודרת למספר שנים, כאשר כבר עתה ברור כי הוא יהיה הדמות הדומיננטית בבחירת סגל השחקנים, הצערת הנבחרת וגם יהיה זה שיסמן את אלה שיובילו את הנבחרת בשנים הקרובות, וכמובן יבחר את המעטפת של אנשי המקצוע שילוו את הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully