וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מייקל אואן נחת בישראל

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 16:00

הכוכב האנגלי יהיה אורח של הייניקן בליגת האלופות. יניב אשכנזי מונה למנהל היחידה לספורט תחרותי בהתאחדות "אילת" ויחליף את ד"ר איציק בן מלך שהקים את היחידה ועמד בראשה. וגם: כך התקבל עידן עופר מחוץ לאולד טראפורד אחרי ניצחון אתלטיקו

מייקל אואן בישראל/יחצ

חלוץ נבחרת אנגליה, ליברפול, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד בעבר מייקל אואן נחת בשדה התעופה בישראל. אואן הגיע לביקור בזק וישתתף הערב באירוע צפייה אקסקלוסיבי במסגרת פעילות "כוכב בסלון" של מותג הבירה היינקן, נותן החסות הרשמי של ליגת האלופות.

בשדה התעופה קיבלו את פניו אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות בטמפו, ושי ברזל, מנהל מותג היינקן.

קצת גוד טיים. מייקל אואן. יח, אביב חופי
אואן עם אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות בטמפו, ושי ברזל, מנהל מותג היינקן/אביב חופי, יח

לאחר כ - 16 שנים בתפקידו כמנהל היחידה לספורט תחרותי - התאחדות 'אילת' מודיעה על סיום תפקידו של ד"ר איציק בן מלך ומינויו של מר יניב אשכנזי כמנהל היחידה הבא.

יניב אשכנזי הינו בעל תואר שני (MEMOS) במינהל ספורט בכיר - משמש כמנהל תחום הישג ביחידה לספורט הישגי במכון וינגייט וכן כמרצה בבית הספר למאמנים ומדריכים במכון וינגייט . אשכנזי ליווה בשנים האחרונות את ספורטאי הועד האולימפי בהכנותיהם למשחקים האולימפיים ואף שימש כראש המשלחת , בין היתר , למשחקי אירופה ואף למשחקי החורף ב 2018 ו - 2022. יניב ייכנס לתפקידו ב - 1.7.2022 ויחליף את ד"ר איציק בן מלך לאחר "משחקי העולם" שייערכו בברמינגהאם (יולי 2022).

ד"ר איציק בן מלך , מראשי הספורט ההישגי בישראל , נכנס לתפקידו בהתאחדות "אילת" לפני כ - 16 שנים ובמהלך השנים הקים את היחידה לספורט תחרותי אשר הכינה וליוותה את ספורטאי "אילת" בכל התחרויות הבינ"ל שלהם וזאת לצד קידום ופיתוח כל נושא ההדרכה והאימון , כאשר בתקופתו הוכשרו אלפי מדריכים ומאות מאמנים בענפי הספורט שאינם אולימפיים. ד"ר בן מלך היה כבר שותף ל - 4 "משחקי עולם" ולא יסיים את תפקידו, בטרם ילווה מקצועית את משלחת ישראל גם למשחקי ברמינגהם 22 , כאשר זו תהא המשלחת הגדולה והאיכותית ביותר שייצגה עד היום את מדינת ישראל והתאחדות 'אילת' ב"משחקי העולם".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
יניב אשכנזי. יחצ,
יניב אשכנזי/יחצ

אריק קפלן , מנכ"ל ונשיא 'אילת': אנו מברכים את יניב אשכנזי על בואו לאילת . אין לנו ספק כי מקצועיותו , לצד הניסיון שצבר בעבודותיו הקודמות ובהם בהתאחדות הספורט לבתי"ס, באקדמיה וכמובן ביחידה לספורט הישגי במכון וינגייט ישמשו את ספורטאינו כמו גם את איגודי "אילת" וזאת בדרך להמשך השגת שיאים חדשים. אנו מודים לד"ר איציק בן מלך, אשר הקים את היחידה לספורט תחרותי והוביל אותה ובמסגרתה את ספורטאי 'אילת' למדליות באליפויות בינ"ל, באליפויות אירופה ועולם וכמובן ל- 9 מדליות ב"משחקי העולם". אין לנו ספק כי תרומתו של ד"ר בן מלך להתמקצעותם של הספורטאים שאינם אולימפיים תירשם בספרי ההיסטוריה של "אילת". אנו משוכנעים כי לאחר 'משחקי העולם' נמצא את הדרך להודות לו על תרומתו הגדולה וכמובן משוכנעים כי נמשיך לעבוד ולשתף פעולה גם בעתיד".

עידן עופר עם אוהדי אתלטיקו מחוץ לאולד טראפורד. יחצ,
עידן עופר עם אוהדי אתלטיקו מחוץ לאולד טראפורד/יחצ

עידן עופר, המחזיק בשליש מאתלטיקו מדריד, יצא מאולד טראפורד כשאוהדי אתלטיקו קפצו עליו וצעקו "עידן ניצח את רונאלדו". ימים יפים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully