וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תרמה מיליון יורו לאוקראינה, בנזמה "בספק גדול" לקלאסיקו

הבלאנקוס התגייסו למען המדינה המותקפת, הסקורר הגדול עדיין לא התאמן מאז הפציעה מול מאיורקה ובספק לראשון, גם מנדי ורודריגו עלולים להיעדר

לוקה מודריץ' חוגג בחדר ההלבשה את הניצחון של ריאל מדריד/אתר רשמי, ריאל מדריד

גם ריאל מדריד נרתמת למען העם האוקראיני שנמצא בימים אלו תחת מצור של הצבא הרוסי. המועדון הודיע היום שהוא החליט לתרום מיליון יורו לרווחת העם האוקראיני. הכסף יועבר דרך הצלב האדום, כאשר במועדון הביעו תקווה שהמלחמה באוקראינה תיגמר כמה שיותר מהר.

ומה לגבי הפן המקצועי? הקלאסיקו ממש מעבר לפינה ובמועדון מתמודדים עם שלושה שחקנים שנפצעו במשחק האחרון מול מאיורקה, אחד מהם הוא קארים בנזמה. הסקורר הצרפתי שנהנה מעונת שיא בקריירה, נפל לא טוב על הרגל ונאלץ לנטוש את המשחק האחרון בדקות האחרונות. ב"אס" המדרידאי טוענים שבנזמה נמצא כרגע "בספק גדול" למשחק שייערך ביום ראשון, אך מאוחר יותר היום אמורות להתקבל תוצאות בדיקת ה-MRI שהוא עשה והתמונה אמורה להתבהר.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בספק לקלאסיקו. בנזמה/רויטרס

גם רודריגו שנפגע בקרסולו ומנדי המגן השמאלי שאמור לפתוח בקלאסיקו וסובל ממתיחה, מוגדרים כרגע בספק למשחק הזה שבו הבלאנקוס יפתחו פער של 18 נקודות על פני היריבה הגדולה במקרה של ניצחון.

ללא קשר לקלאסיקו, במדריד מדווחים שהקבוצה נערכת להחתמתם של אמבפה ואולי גם הולאנד ולשם כך היא מנסה להיפטר מלא מעט שחקנים. השחקנים שהוזכרו כמועמדים בכירים לעזוב הם מרסלו, איסקו, בייל, סבאיוס, הזאר, יוביץ' ומריאנו. גם מרקו אסנסיו יימכר אם לא יאריך חוזה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully