וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון טדי יעבור שיפוץ נרחב, ישודרגו המערכות בארנה

חברת אריאל אישרה את תכנית העבודה השנתית ל- 2022 בהיקף של כ-200 מיליון שקל, הכוללת שיפוץ ופיתוח מתקני הספורט בעיר לצד הפקת עשרות מופעים, פסטיבלים, הפקות בינלאומיות ואירועי תרבות ברחבי העיר

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

ראש העיר ירושלים משה ליאון, ודירקטוריון החברה העירונית "אריאל" אשר בראשותו, אישרו היום (רביעי) את תכנית העבודה לשנת 2022 בהיקף כספי של 200 מיליון שקל. חברת "אריאל" פועלת לפיתוח העיר ירושלים במגוון תחומים, ומנהלת ומפעילה את מתקני הספורט והתרבות הגדולים של עיר הבירה ובהם אצטדיון טדי והיכל הפיס ארנה. ראוי להדגיש כי התקציב של כ-200 מיליון שקלים שאושר, כולל את פעילות חברת 'אריאל' לאורך כל השנה הנוכחית ובה הפקת עשרות מופעים, פסטיבלים, הפקות בינלאומיות, אירועי תרבות ברחבי העיר ועוד.

על פי תוכנית העבודה, במהלך השנה הנוכחית יקדמו עיריית ירושלים ומשרד התרבות והספורט באמצעות חברת 'אריאל' שיפוץ רחב היקף באצטדיון טדי, שיותאם לאירוח משחקים בינלאומיים בשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופאית ומשחקי נבחרות, על פי התקן הבינ"ל והדרישות של אופ"א. יצוין כי האצטדיון צפוי לארח השנה את גמר גביע המדינה בכדורגל שייערך ב-24 במאי, וכן את טקס הפתיחה של משחקי המכביה ה-21 שיתקייים ב-14 ביולי, בהשתתפות של כ-10,000 ספורטאים מהארץ ומהעולם.

אצטדיון טדי. ברני ארדוב
יעבור שיפוץ. אצטדיון טדי/ברני ארדוב

במסגרת עבודות השיפוץ בטדי, תשודרג משמעותית קומת השחקנים ובה חדרי ההלבשה ומנהרת השחקנים, תותקן מערכת תאורת לד חכמה ראשונה מסוגה בישראל שתאיר את כר הדשא, מתחם האירוח יעוצב בסטנדרטים אירופיים, יוחלפו הכסאות ביציע הצפוני ויבוצע שדרוג תשתיות. כמו כן, תוקם לראשונה בטדי שדרת מסחר חדשה מתחת ליציע הצפוני, שתשרת את באי האיצטדיון לפני ואחרי המשחקים.

בתוכנית העבודה לשנת 2022 נמצא גם הפיתוח העסקי של היכל הפיס ארנה, הכולל בין היתר את הקמת שדרת חנויות המסחר החדשה בחזית ההיכל, והכשרת הכניסה הראשית לקראת פתיחת אולם האירועים/מסעדה הצפויה בקומה העליונה בהיכל. כמו כן, במסגרת התוכנית יבוצע שדרוג תשתיות ומערכות בארנה: שיפור האקוסטיקה וחידוש מערך המצלמות ומתחם האירוח, המצטרפים להחלפת מערכת התאורה לתאורת לד מתקדמת, שהושלמה לאחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הפיס ארנה הפועל ירושלים – מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התשתית תשודרג. הארנה בירושלים/ברני ארדוב

משה ליאון , ראש העיר ירושלים ויו"ר דירקטוריון 'אריאל': "תכנית העבודה שאושרה לאחרונה מסמנת את המטרה שלעברה צועדת העיר ירושלים - בירת התרבות והספורט של מדינת ישראל. בירושלים התקיימו, מתקיימים ויתקיימו בעתיד מיטב האירועים, המופעים ותחרויות הספורט בסטנדרטים בינלאומיים, כיאה לעיר בירה מפותחת, משגשגת ושוקקת חיים, כשהראשונים ליהנות מכך הם תושבי העיר והמבקרים בה. נמשיך לפעול לקידומה של ירושלים, עירנו האהובה, ולהצבתה בקדמת הבמה ובשורה אחת עם ערי בירה מרכזיות בעולם".

אורי מנחם, מנכ"ל חברת 'אריאל': "אישור תכנית העבודה לשנת 2022 משקף את מימוש חזון החברה להגדלת היקפי פעילותה בכל שנה, לטובת פיתוח וקידום תחומי התרבות והפנאי ברחבי העיר, תוך יצירת עולמות תוכן חדשים, אירוח מופעים ואירועים בינלאומיים, הפקות חדשות ופנייה לקהלים מגוונים. כמו כן, כחברה המנהלת את מתקני הספורט והתרבות הגדולים בירושלים, שמנו דגש מיוחד בתוכנית העבודה על הפיתוח העסקי וקידום מרכזי מסחר, בילוי ופנאי באצטדיון טדי ובהיכל הפיס ארנה, לטובת באי קריית הספורט של ירושלים ותושבי העיר. קריית הספורט עתידה לשנות את פניה בשנים הקרובות, עם ההפעלה העתידית של הרכבת הקלה והפיתוח הסביבתי הנרחב הצפוי באזור כולו. ברצוני להודות לראש העיר משה ליאון ,הנהלת העיר ולכל חברי הדירקטוריון על הרוח הגבית ועל התמיכה הרבה שהם מעניקים לנו לאורך כל הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully