וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אורלנדו הריעו לקיירי, ב-NBA התמוגגו: "השחקן המוכשר אי פעם"

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 18:38

אפילו אוהדי היריבה לא נותרו אדישים להופעה של כוכב ברוקלין, שקלע 60 נקודות ו-41 עוד לפני ההפסקה. פורנייה החמיא, גם לברון צייץ. נאש התמוגג: "הרגשתי שהוא עושה היילייטס לקריירה שלי ב-12 דקות". וגם: מספרי המשחק ההיסטורי

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

במשחק הקודם של ברוקלין היא ספגה קנס כספי מה-NBA משום שקיירי אירווינג נכנס לחדר ההלבשה לאחר הניצחון הקשה מול הניקס, זאת למרות שהוא לא מחוסן. הלילה, הרכז שמורשה לשחק רק במשחקי החוץ, "פיצה" את הקבוצה שלו עם משחק היסטורי, לא פחות. קיירי סיפק שיא קריירה של 60 נקודות ב-108:150 הלילה על אורלנדו, כולל 41 נקודות באחת מהמחציות הראשונה הטובות שנראו משחקן אי פעם.

עד כמה קיירי היה דומיננטי במשחק הזה? ב-23 הדקות הראשונות של המשחק הוא קלע 14 מ-19 מהשדה, כולל 6 מ-7 מחוץ לקשת. בהפסקת המחצית גם אוהדי אורלנדו החלו להריע לקיירי אחרי שהם הבינו שראו משהו כמעט חסר תקדים. עד כמה נדירה הופעה הזו של קיירי? קארל אנתוני טאונס קלע 60 נקודות עבור מינסוטה רק בלילה הקודם, אך האחרון שחצה את רף 40 הנקודות במחצית הראשונה היה קובי בריאנט המנוח ב-2003. האחרון שקלע יותר מקיירי במחצית אחת היה דווין בוקר, שהפגיז 51 במחצית השנייה מול בוסטון ב-2017.

קיירי אירווינג. רויטרס
הרכז הכי טוב בליגה? קיירי מודה לאלוהים/רויטרס

אפילו לברון ג'יימס שלא שיחק הלילה לא נותר אדיש להופעה הזו של קיירי וצייץ. אוון פורנייה שחקנה של הניקס הפליג בשבחים כשכתב: "הוא השחקן הכי מוכשר אי פעם, לא חושב שיש ויכוח לגבי זה". הציוץ הזה של פורנייה זכה למעל 600 תגובות, לא כולם כמובן הסכימו איתו. אגב, דוראנט ואירווינג הם גם הצמד הראשון של שני שחקנים מאותה קבוצה שקולעים 50 נקודות לפחות בשני משחקים רצופים. דוראנט, שתפר 53 נקודות מול הניקס ביום ראשון, אמר לאחר המשחק: "ראינו רק בערב הקודם את אנתוני טאונס קולע 60 ועכשיו לראות את קיירי עושה את זה, הליגה נמצאת במקום טוב מאוד כרגע".

"הוא מדהים, הרגשתי שהוא עושה היילייטס של כל הקריירה שלי ב-12 הדקות הראשונות של המשחק", אמר סטיב נאש מאמן ברוקלין שכיכב כרכז בפיניקס הרבה שנים, "זה מיוחד לצפות בו. כשהוא ככה מרוכז, בשליטה מלאה ולוקח פיקוד. הוא מגיע לאיפה שהוא רוצה וקולע את השלשות, זכינו לראות אותו משחק".

עוד בוואלה!

מדהים: 60 נקודות לקיירי אירווינג מול אורלנדו, פיניקס הביסה

לכתבה המלאה

פורנייה עם ציוץ ויראלי על קיירי

גם לברון לא נותר אדיש

"אני רק שמח שזה לא היה משחק 50 פלוס חסר חשיבות", אמר כוכב הערב שקיבל סטנדינג אוביישן מאוהדי אורלנדו וסימן להם צורת לב בחזרה, "עשיתי היסטוריה. לעשות את זה עם החברים האלו זה מיוחר. הקרדיט הולך לקבוצה. השחקנים ממש מאמינים בקבוצה הזו, הם באמת מאמינים שאנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד. לא רק השנה, אלא לעוד הרבה שנים".

אלא שאם נהלי הקורונה במדינת ניו יורק לא ישתנו, קיירי יוכל לשחק רק בשלושה מתוך 13 המשחקים שנותרו לקבוצה עד לסיום העונה הסדירה. קיירי, סרבן החיסונים כזכור, התייחס לסוגייה הזו בתקווה שאריק אדאמס ראש העיר ישנה את המדיניות שלו: "אני מאמין שדברים ישתנו. אני צריך לקבל תמיכה בנושא הזה". כבר הלילה מצפה לברוקלין משחק בית מול דאלאס החזקה.

עד כמה החיסרון של קיירי קריטי תעיד העובדה שברוקלין מעמידה מאזן ביתי שלילי (18:14) לעומת 15:22 חיובי במשחקי החוץ. נכון לעכשיו ברוקלין ממוקמת רק שמינית במזרח והיא ככל הנראה תפגוש כבר בסיבוב הראשון בפלייאוף קבוצה חזקה מאוד כמו מיאמי, מילווקי ואולי אפילו פילדלפיה של האקס ג'יימס הארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully