וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון ניצחה את נהריה על הבאזר, חבל מודיעין קרובה להשגת המקום השני

הליגה הלאומית מתקרבת לפלייאוף: המוליכה הפסידה 80:78 באשקלון, השנייה ניצחה 84:96 את הפועל רמת גן, מכבי חיפה מחצה את רעננה

שישה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-27 בליגה הלאומית בכדורסל, כאשר בכל האולמות נערך הפנינג פורים עם פעילויות לילדים וחלוקת מטבעות שוקולד. המוליכה הפצועה עירוני נהריה הפסידה על הבאזר באשקלון, חבל מודיעין התקרבה להשגת המקום השני בזכות ניצחון על הפועל רמת גן גבעתיים ועירוני רעננה התרחקה מהפלייאוף העליון בעקבות תבוסה בחיפה.

עומר בן דוד עם מארק ליונס שחקני אליצור איתו אשקלון. אלעד עילאי, אתר רשמי
אשקלון חגגה בשנייה האחרונה. עומר בן דוד עם מארק ליונס/אתר רשמי, אלעד עילאי

אליצור איתו אשקלון - עירוני נהריה 78:80

הפסד שני העונה למוליכה באשקלון, במשחק אליו הגיעה ללא שלושת הרכזים שלה - יוגב אוחיון, ניב אוזן ועומר פלג - ובכל זאת כמעט יצאה עם ניצחון. החבורה של שי סגלוביץ' פיגרה לאורך רוב שלבי המשחק, עד שברבע האחרון תפסה את ההובלה בזכות הגנה טובה. דניאל רוזנבאום קבר שלשה קריטית עבור אשקלון וגם היה האיש שהכריע את המשחק עם סלע בשנייה האחרונה אחרי חטיפה ואיבוד מהיר של האורחת. החבורה של יניב בורגר עדיין בתמונת העלייה לפלייאוף בזכות הניצחון, ובמוצ"ש תתארח ברעננה למשחק קריטי. אלישי כדיר היה קרוב לטריפל דאבל עם 11 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, מארק ליונס הוביל עם 19 (9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים) ורוזנבאום סיים עם 17. סטפון בראנץ' קלע 21 עבור נהריה.

הפועל חבל מודיעין - הפועל רמת גן גבעתיים 84:96

הקבוצה של יהוא אורלנד הציגה עוד משחק התקפי משובח והתקרבה להבטחת המקום השני בתום העונה הסדירה, כשהיא זקוקה לעוד ניצחון אחד. לייסד אן הוביל לרבע ראשון מצוין של 29 נקודות וליתרון 46:56 בהפסקה, כשהפער גדל ל-17 במהלך הרבע השלישי והאורדונים הצליחו רק לצמק לאחר מכן. אן הוביל עם 24 נקודות, ג'ימי הול עזר עם 22 ויונתן מור סיפק 21 וגם 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. דימיטריוס טרידוול קלע 24 עבור המפסידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייל שולמן שחקן הפועל חבל מודיעין. יעל הראל, אתר רשמי
חבל מודיעין ממשיכה להרשים. אייל שולמן/אתר רשמי, יעל הראל

מכבי חיפה - עירוני רעננה 74:116

הירוקים התעללו בקבוצה מהשרון שככל הנראה לא תצליח להתברג בין שמונה הראשונות. עופר רחימי ראה את שחקניו יורדים להפסקה ביתרון 32:48 ומגדילים את הפער עוד יותר במחצית השנייה, בדרך לניצחון הראשון שלו וחזרה למאזן של 50 אחוזי הצלחה. קוואמי וון להט עם 23 נקודות ו-8 אסיסטים, סטיב טיילור ג'וניור קלע 22 והוסיף 14 כדורים חוזרים ועוד ארבעה קלעו בספרות כפולות, כשבצד השני דניאל הלדד וברנדון שרווד הובילו עם 14 כל אחד.

משחקים נוספים

הפועל עפולה - א.ס. רמת השרון 65:76

עירוני קרית אתא - אליצור נתניה 84:89

מכבי אשדוד - מכבי הוד השרון 67:80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully