וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו ארבע העולות לחצי גמר הפלייאוף לגברים בכדורעף

מכבי תל אביב השלימה סוויפ על הפועל המעפיל ובשלב הבא תפגוש את עיילבון שחלפה על פני קרית אתא. כפר סבא הדיחה את הוד השרון ותפגוש את מטה אשר

נקבעו ארבע העולות לחצי גמר הפלייאוף לגברים בכדורעף, אחרי שהערב (שלישי) מכבי תל אביב השלימה סוויפ על המעפיל, הפועל כפר סבא גם היא חלפה על פני מכבי מוסינזון הוד השרון ומ.ס. עיילבון הכניעה 0:2 את קרית אתא, כך שהשלוש הצטרפו להפועל גליל מטה אשר/עכו שהעפילה כבר לחצי הגמר.

שחקני מ.ס. עיילבון כדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
מכבי תל אביב מחכה להם בחצי הגמר. שחקני עיילבון/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

הפועל המעפיל עמק חפר/מנשה - מכבי תל אביב 3:0 (25:14, 25:20, 25:17)

הצהובים מתל אביב רשמו עונה יוצאת מן הכלל במהלך העונה הסדירה וכעת העפילו בקלות לחצי גמר הפלייאוף לאחר שסיימו את הסדרה בסוויפ של 0:2. במשחק עצמו, למעט במערכה השניה, התל אביביים שלטו וכעת הם נראים בדרך הנכונה להגן על תואר האליפות, אבל קודם כל תצטרך לעבור בחצי הגמר את מ.ס עיילבון. במכבי תל אביב בלטו פויר עם 16 נקודות ושטיפט עם 13 נקודות. מנגד, אצל המעפיל בלט אלון עם 7 נקודות.

הפועל עירוני קרית אתא - מ.ס עיילבון 3:1 (25:20, 25:21, 23:25, 25:23)

עיילבון השלימה ניצחון כפול בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול קריית אתא, אחרי שניצחה בתום משחק צמוד בקריות. המערכה הראשונה הלכה לעיילבון בקושי, קרית אתא החזירה בניצחון במערכה השניה, אבל עיילבון ידעה להתאושש ולנצח בשתי המערכות האחרונות בדרך לניצחון בסדרה ולמפגש עם מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף. בעיילבון הצטיינו נונז עם 23 נקודות והילינג עם 16 נקודות, סילנקו עם 24 נקודות וזומטי עם 19 נקודות הובילו את קרית אתא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מכבי מוסינזון הוד השרון - הפועל כפר סבא 3:0 (17:25, 19:25, 17:25)

הפועל כפר סבא עם ידה על העליונה גם בסיומו של המשחק השני בסדרה של דרבי השרון, והמשמעות היא שהדיחה את הוד השרון ועלתה לחצי גמר הפלייאוף, שם תתמודד מול הפועל גליל מטה אשר/עכו. במשחק עצמה שלטו הכפר סבאים, שיש לציין שייפגשו עם מטה אשר גם בחצי גמר גביע המדינה ביום ראשון הקרוב בהיכל הספורט ברוממה. בהפועל כפר סבא הצטיינו אוקסנוביץ עם 13 נקודות והרשקו עם 9 נקודות, בעוד במכבי מוסינזון הוד השרון הצטיינו טבעקון עם 11 נקודות וזים עם 9 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully