וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המלחמה באוקראינה? הרגע בו אזרנקה פרצה בבכי במהלך המשחק

הטניסאית הבלארוסית, שמשחקת ללא דגל בטורניר אינדיאן וולס, החלה לבכות במשחק מול ריבאקינה. השופטת ניגשה לשאול לשלומה והיא השיבה שלוש פעמים: "אני מצטערת". חשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלה נמחקו

טורניר אינדיאן וולס הפך השנה ל"טורניר הדמעות", כשיומיים אחרי הבכי של נאומי אוסקה במהלך המשחק בו הודחה, חוותה הפעם ויקטוריה אזרנקה התפרצות של רגשות לפני שהפסידה 6:3, 6:4 לילנה ריבאקינה בסיבוב השלישי.

הטניסאית הבלארוסית, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם וזכתה פעמיים באליפות אוסטרליה הפתוחה, משחקת ללא דגל לאור הסנקציות על מדינתה בעקבות חלקה במלחמה באוקראינה ולא ברור האם זה העניין שגרם לה להישבר. אגב, חשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלה נמחקו מיד לאחר מכן ולא נשמעה כל התייחסות שלה לעניין.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית בוכה. רויטרס
משום מקום. התפרצות הבכי של ויקטוריה אזרנקה/רויטרס

אז מה בדיוק קרה שם? במצב של 2:2 במערכה השנייה ו-40:40 במשחקון, אזרנקה ביצעה שגיאה כפולה ולפתע פתאום החלה לבכות, כששופטת הכיסא ירדה כדי לבדוק את מצבה. "את צריכה עזרה?", שאלה השופטת, והטניסאית ששידרה מצוקה רק אמרה שלוש פעמים: "אני מצטערת".

היריבה ריבאקינה ניגשה לשופטת כדי להבין מה קורה, וזו אמרה לה: "רק רציתי לראות שהיא בסדר". ריבאקינה תהתה: "אוקיי, אבל זה נורמלי?", והשופטת ענתה: "לא, זה לא. זו פעם ראשונה שזה קורה".

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית בוכה. רויטרס
שופטת הכיסא בדקה את מצבה/רויטרס

אזרנקה התעשתה לאחר מכן ואפילו ניצחה את המשחקון המדובר, אבל התקשתה לחזור לקצב שלה. היא איבדה את משחקון ההגשה הבא והפסידה כאמור, כשלאיש לא ברור האם הבכי נבע מכאב פיזי, קריסה מנטלית או אולי מהמצב בו היא נתונה מאז המלחמה.

מוקדם יותר החודש צייצה אזרנקה בגנות המלחמה וקראה להפסיקה: "אני מזועזעת מהצעדים שבוצעו בימים האחרונים נגד ובתוך אוקראינה. זה שובר את הלב לראות כמה אנשים חפים מפשע נפגעים וימשיכו להיפגע מהאלימות הזו. מאז ילדותי, תמיד ראיתי וחוויתי ידידות ותמיכה בין האוקראינים לבלארוסים. קשה להיות עדים לאלימות הזו, אני מייחלת לשלום ולסיום המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully