וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב פרש מהנבחרת: "בשנים הטובות שלי לא ייצגתי את המדינה"

15.3.2022 / 18:19

קשר אנדרלכט הודה על "הנכונות לזמן אותי למשחקים הקרובים", אולם החליט בגיל 36 להתמקד בקריירה בבלגיה: "הנבחרת תמיד תהיה בתוכי"

תקציר: אנדרלכט - אנטוורפן 1:2, ליאור רפאלוב כבש/ספורט1

ליאור רפאלוב פורש מנבחרת ישראל. חודש לפני שיחגוג את יום הולדתו ה-36 ולאחר קמפיינים בהובלת וילי רוטנשטיינר שבהם מצא את עצמו מחוץ לסגל גם כאשר נבחר לזוכה נעל הזהב בבלגיה, הודיע קשר אנדרלכט על סיום דרכו במדים הלאומיים וכל זאת יממה לפני שהמאמן הזמני מרקו בלבול יפרסם את הסגל למשחקי הידידות מול גרמניה ורומניה.

בסך הכל שותף רפאלוב ב-40 משחקים של נבחרת ישראל. משחק הבכורה שלו היה נגד בלארוס באוגוסט 2007 משחקו האחרון היה נגד ליכטנשטיין ב-2017. הוא הבקיע שישה שערים - הראשון היה נגד אורוגוואי ב-2010 ובאותה שנה הוא הבקיע במשחק ידידות נוסף נגד איסלנד. ב-2011 הבקיע במלטה במוקדמות אליפות אירופה, כבש גם נגד פינלנד במשחק ידידות ב-2013, באותה שנה מצא את הרשת גם במוקדמות מונדיאל 2014 בצפון אירלנד ושערו האחרון היה בספרד בהפסד 4:1 במרץ 2017. הזימון האחרון שלו היה במשחק הבית נגד ספרד באוקטובר 2017, משחק בו ישב על הספסל ולא שותף.

ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
עצוב לו על סיום דרכו בנבחרת. רפאלוב/קובי אליהו

"מאז ומתמיד ללבוש את חולצת נבחרת ישראל ולשיר את ההמנון מול כל אוהדי הכדורגל בישראל היה דבר שמילא אותי בגאווה גדולה ולעד אהיה אסיר תודה על כך שהצלחתי להגשים את החלום הזה כילד", פתח רפאלוב את הודעת הפרישה.

"בעוד חודש אחגוג 36 בעונה מאוד אינטנסיבית", המשיך הקשר, "ואחרי שיחות עם גל אשתי, וינסנט קומפני (מאמנו באנדרלכט, ש.ו), דודו דהאן המשפחה, קיבלתי החלטה שהכי נכונה עבורי ולהמשך הקריירה שלי פה בבלגיה - לפרוש ממשחקי נבחרת ישראל.

"עצוב לי מאוד שבשנים הכי טובות שלי ככדורגלן לא התמזל מזלי להיות נוכח ולייצג את המדינה", המשיך רפאלוב, "מפרגן לי מאוד על הנכונות לזמן אותי למשחקים הקרובים בשבוע הבא. היה לי כיף והיה לי את הכבוד והתענוג , תודה לשחקנים , תודה למאמנים תודה ענקית לכם האוהדים. האהבה שאני מקבל מכם בשנים האחרונות לא מובנת מאליה מקווה שנתתי ועדיין נותן מוטיבציה ומודל לחיקוי לצעירים. נבחרת ישראל תמיד תהיה בתוכי", סיכם הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully