וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן סרדל גמר את העונה, הפועל חיפה בוחנת את צירוף לוברו צווק

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 20:19

קשר זוריה האוקראינית עשוי להגיע במסגרת חלון ההעברות שנפתח בעקבות המלחמה. הקרואטי, ששיתף פעולה אשתקד עם אבו חנא וגרצ'קין, ישמש כמחליף לסרדל שיעבור ניתוח וייעדר לפחות חודשיים

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 2:1/ספורט1

הפועל חיפה בוחנת אפשרות לצרף את הקשר הקרואטי לוברו צווק. הקשר שמשחק בליגה האוקראינית הוצע בימים האחרונים לראשי המועדון, ולוואלה! ספורט נודע שבצוות המקצועי בוחנים ברצינות רבה את האפשרות לצרפו. הקשר הקרואטי בן ה-26 רשם העונה 14 הופעות במדי זוריה לוהנסק, כאשר בחלק מהמשחקים הוא מוסט לעמדת הבלם. הוא הספיק לשתף פעולה בעונה שעברה עם ג'ואל אבו חנא ומקסים גרצ'קין.

שחקן זוריה לוהנסק, לוברו צווק. Lovro Cvek, GettyImages
בדרך לחיפה? צווק/GettyImages, Lovro Cvek

צווק הוא שחקן שמתופקד בדרך כלל כקשר אחורי, אבל יכול לשחק גם בעמדות של קשר מרכזי ובלם. הוא התחיל את הקריירה בוורזאדין הקרואטית ובגיל 19 עבר לסלובניה, שם שיחק בזבארץ', אלומיני וצלייה. בקיץ 2019 נמכר מהאחרונה לסניצה הסלובקית ובזכות יכולת גבוהה שגילה במדיה, חצי שנה לאחר מכן הוא נמכר לזוריה לוהנסק האוקראינית.

כזכור, המאמן אלישע לוי ביקש מהבעלים יואב כץ לנצל את האופציה שנפתחה לצירוף שחקנים מהליגה האוקראינית והרוסית כדי לצרף קשר באמצע המגרש וזאת על רקע הפציעה של לירן סרדל. שחקן הבית יעבור ביום חמישי ניתוח לחיבור הגיד בשריר הירך האחורי, בעקבות האבחנה בבדיקת ה-MRI שעשה. הוא צפוי להיעדר לפחות כחודשיים ולא ישוב לשחק העונה.

בחיפה רצו לצרף קשר אחורי עוד בתום חלון ההעברות, אך העובדה שקווין טאפוקו ומיקי סירושטיין עזבו ברגע האחרון גרמה לכך שבמועדון לא הספיקו לצרף קשר. כעת, משנפתחה האופציה, בחיפה מחפשים לצרף מיידית קשר כאשר צווק הוא אחד המועמדים הבולטים. גורם המעורה בפרטים ציין שמלבד הקרואטי יש עוד כמה מועמדים לתפקיד ולוי וכץ יצטרכו להחליט על כך בימים הקרובים.

עוד בוואלה!

יואב כץ הציע לבן מרגי להחליף את אלישע לוי בהפועל חיפה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. ברני ארדוב
נמשכים הלחצים לפטרו. לוי/ברני ארדוב

במקביל לחיפוש אחר חיזוק ממשיכים הלחצים על כץ לפטר את לוי ולעשות זעזוע כשאותם גורמים נחושים לנסות לצרף מיידית את סלובודן דראפיץ' במקרה של פיטורים. כזכור, כץ הציע למאיר בן מרגי לאמן עד סוף העונה אך זה סירב וההערכה היא שהבעלים נוטה לתת ללוי עוד הזדמנות, לפחות במשחק הפותח של הפלייאוף התחתון נגד בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully