וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודי-דתי הראשון ב-NBA? כוכב אוניברסיטת "ישיבה" נרשם לדראפט

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 9:17

ריאן טורל ינסה להיבחר בדראפט הקרוב ומצהיר שימשיך לחבוש כיפה גם ב-NBA: "זה יהיה חלום שמתגשם ויוכיח לאחרים שלא חשבו שזה אפשרי". נציגים ממספר קבוצות כבר הגיעו לצפות בו מקרוב

דני אבדיה מדבר אחרי ההפסד לגולדן סטייט/האתר הרשמי של הוויזארדס בישראל

למדינת ישראל ולעם היהודי אמנם כבר היו נציגים ב-NBA, אך ריאן טורל, כוכבה של אוניברסיטת "ישיבה" בניו יורק, שואף לעשות היסטוריה ולהפוך לשחקן הדתי הראשון בליגה הטובה בעולם. "הכוונה שלי היא לשחק כדורסל מקצועני בעונה הבאה", סיפר טורל ל-ESPN לאחר שהחליט להירשם לדראפט ה-NBA הקרוב. "להיות היהודי - דתי הראשון ב-NBA יהיה חלום שמתגשם, רצון האל, אבל באותה עת זה יהיה חשוב גם לאחרים שלא ראו בדבר הזה כאפשרות.

ריאן טורל שחקן אוניברסיטת "ישיבה". Patrick Smith, GettyImages
בקרוב ב-NBA? טורל/GettyImages, Patrick Smith

טורל, שחובש כיפה, סיפר כי הוא מתכוון להמשיך לעשות זאת גם כאשר (ואם) יגיע ל-NBA. טורל זכה למעקב של קבוצות ה-NBA, כאשר מספר בעלי קבוצות, בעלי תפקידים ושחקני עבר הגיעו לצפות בו מקרוב. "אני יודע שקבוצות NBA באו לראות אותי. אני רוצה להגיע לכמה שיותר אולמות של קבוצות NBA ולהראות להם מה אני יכול לעשות. אני צריך לקלוע זריקות, לשמור טוב ולהיות חבר טוב לקבוצה".

הכדורסלן היהודי נבחר פעמיים לשחקן העונה במחוז שלו והוא מוביל את טבלת קלעי כל הזמנים של "ישיבה" עם למעלה מ-2,000 נקודות, זאת על אף ששתי עונות קוצרו בשל מגפת הקורונה. על פי הניתוח ב-ESPN, טורל יודע לקלוע במספר מצבים שונים. בין אם זה ביציאה מחסימות, התקפות מעבר, או בריווח גם כשהוא רחוק מקו השלוש. כרגע טורל לא צפוי להיבחר בדראפט, אך הוא יכול לצבור מומנטום באימונים הפרטיים שיערוך לפני הדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully