וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: סקוטי ווילבקין חוזר לסגל מכבי תל אביב נגד נס ציונה

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 19:24

משחק השלמה מהמחזור ה-14 בליגת העל (18:00): אחרי ההפסד בבאר שבע והירידה למקום השלישי בטבלה תנסה הקבוצה של אבי אבן לחזור למסלול הניצחונות נגד הכתומים שניצחו אותם כבר העונה. פרנק בארטלי בספק

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

ליגת העל בכדורסל תימשך מחר (רביעי, 18:00) עם משחק ההשלמה מהמחזור ה-14 בו תארח השלישית בטבלה מכבי תל אביב את השביעית עירוני נס ציונה. במפגש הראשון בין הקבוצות בליגה היכתה נס ציונה במכבי בלב המושבה 73:87.

בסגל של אבי אבן לא יתלבשו הפעם ג'יילן ריינולדס, אנג'לו קלויארו וקיירי תומאס, והמשמעות היא שסקוטי ווילבקין ישוב לסגל ויקח חלק בהתמודדות, כמו גם ג'ון דיברתולומיאו, קינן אוואנס, דרק וויליאמס, רומן סורקין, עודד ברנדוויין, עוז בלייזר, ג'ייק כהן, ג'יימס נאנלי, אנטה ז'יז'יץ' ויפתח זיו.

עוז בלייזר, מכבי תל אביב. דני מרון
ישתווה לסטנלי ברנדי? עוז בלייזר/דני מרון

הנתונים: מכבי תל אביב גברה על עירוני נס ציונה ב-14 מתוך 15 משחקי הבית מולה אי פעם בליגה הבכירה, כאשר ההפסד היחיד היה במרץ 2018. עוז בלייזר זקוק ל-5 ריבאונדים כדי להשתוות לסטנלי ברנדי (1,276 ריבאונדים בקריירה) במקום העשירי בכל הזמנים. טל דן רחוק 7 נקודות מ-2,000 נקודות במדי הכתומים בליגה הבכירה.

במרכז ההתמודדות: סקוטי ווילבקין נכלל בסגל וינסה למנוע מקבוצתו הידרדרות נוספת בטבלה.

בכמה מילים: אחרי ההפסד המביך בבאר שבע חוזרת מכבי תל אביב ליד אליהו בתקווה להתקרב מרחק משחק אחד ממוליכת הטבלה מירושלים. במכבי היו מאוד מאוכזבים מהיכולת הכללית בהפסד בבירת הנגב, גם של הגארדים שלא הצליחו לחפות על העדרותו של סקוטי ווילבקין, אך בעיקר של שחקני הפנים שאפשרו משחק שני ברציפות של מספר גדול של ריבאונדים בהתקפה ליריבה. בנס ציונה עדיין לא מוותרים על מקומם בבית העליון אך יודעים שהמשחק החוץ הנוכחי הוא עדיין בגדר בונוס עבורם. הכתומים עלולים להופיע למשחק ללא הגארד פרנק בארטלי שנפצע בניצחון על גליל עליון, ולמרות שהבדיקה שערך בברכו הוכיחה כי אין נזק משמעותי, ייתכן שהפציעה תמנע ממנו להופיע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully