וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ליטא תגיע ארצה שעות לפני משחק מוק' אליפות העולם בכדוריד

אחרי שבוטלו 22 המקומות בטיסה שהזמינה ההתאחדות הליטאית עקב ההחלטה המדינית לסייע לפליטים מאוקראינה ,נמצא פתרון והמשחק בתל אביב ייערך כמתוכנן (רביעי, 19:30)

ההתאחדות הליטאית הודיעה אתמול (שני) על כך שבוטלו 22 המקומות שהיא הזמינה לטיסה לישראל בעקבות הצורך להביא ארצה פליטים מהמלחמה מאוקראינה ושהיא לא מוצאת דרך להגיע ארצה למשחק מוקדמות אליפות העולם, אבל היום (שלישי) נמצא פתרון והמשחק ייערך מחר כמתוכנן (רביעי, 19:30, אולם היכל שלמה בתל אביב).

הליטאים מצאו טיסה חלופית ואמנם ינחתו בישראל רק ביום רביעי בצהריים, שעות ספורות לפני המשחק נגד ישראל, אולם בכך הגיעה לסיומה סאגה שנבעה מהחלטה מדינית והעמידה את קיום המשחק בספק. הליטאים יגיעו לישראל דרך אמסטרדם, שם ילונו הלילה ומחר ימשיכו את מסעם ארצה.

אדיר כהן שחקן נבחרת ישראל בכדוריד נגד ליטא. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אדיר כהן נגד הליטאים בשנה שעברה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כידוע, נבחרת ישראל נערכת לקראת צמד משחקים במוקדמות אליפות העולם, כשהגומלין בליטא ייערך ביום ראשון. המנצחת בסיכום שני המשחקים תעפיל לשלב הפליאוף השלישי וצמד מפגשים מול נבחרת הונגריה על העלייה לאליפות העולם.

מאמני הנבחרת אולג בוטנקו ואסף לוי בחרו את הסגל למשחק הראשון. השוערים הם דן טפר (סראן, צרפת) ויהב שמיר (וינטרתור, שווייץ). שחקני הפינות - דניאל צרפתי (רמה"ש), נדב ניזרי (מכבי ראשל"צ), עמית סטלמן (הפועל אשדוד) ונדב כהן (הפועל ראשל"צ). מקשרים - ליאור גורמן (שארבור, צרפת), רם טורקניץ (רמה"ש), אדיר כהן (טרמבליי, צרפת), דניאל מוסינדי (סראן, צרפת) וירמי סידי (מכבי ראשל"צ). מרכזים - יואב לומברוזו (לימוז', צרפת), יונתן דיין (רימפאר, גרמניה), ובעמדת הפיבוט תומר בודנהיימר (ציריך, שוויץ), יוסי אפו (רמה"ש) ואור ממן (חולון).

הקפטן דניאל שקלים (קורונה), שניר נציה וניבו לוי (פציעות) לא נכללו בסגל, כמו גם שחקנים נוספים שזומנו לסגל הרחב ובהם השוערים תום שם טוב ואורון ברגיל, ושחקני השדה - אלון אוברמן, עמית מוטולה, לידור פסו, עמרי קושמרו, עדן ג'ינג'י). חלקם עשויים להשתלב בסגל לקראת המשחק השני.

אולג בוטנקו מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
משימה לא פשוטה מצפה לנבחרת. בוטנקו/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

באיגוד הכדוריד יקיימו לפני פתיחת המשחק מול הליטאים טקס פרידה משחקני נבחרת ישראל בעבר, יואב נאמן (67 הופעות בינלאומיות) ועומר דבדה (82 הופעות), שניים שתרמו לה רבות ולאורך שנים - גם כקפטנים.

המאמן הלאומי, אולג בוטנקו: "ליטא היא לא מההגרלות הכי רעות, אבל גם לא הכי טובות שיכולנו לקבל. הם שיחקו בסה"כ טוב באליפות אירופה, וזו נבחרת שנמצאת בהתקדמות. לא יהיה קל, לא לנו ולא להם. אנחנו כמובן מכירים אותה, ושיחקנו נגדה לא מזמן. המשחקים האלו היו עם הרכבים קצת שונים, אבל בכל מקרה - חווינו אותם על בשרנו ואנחנו מבינים מה צריך לעשות. לגבי הונגריה? אנחנו צריכים להסתכל שלב-שלב. זה לא יהיה פשוט לעבור את ליטא, אבל אם נצליח - הונגריה זה סיפור שונה לגמרי. היא מבחינתי בסדר של גודל של 10-12 הנבחרות הטובות בעולם. נכון שלא הייתה להם אליפות מוצלחת, אבל היא נבחרת מאוד חזקה. אבל קודם כל ליטא היא המשימה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully