וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תמכור מנויים מיוחדים לפלייאוף. גלאבוב בספק לבאר שבע

15.3.2022 / 11:05

על רקע ההתעוררות בקרב הקהל, ההנהלה תפרסם למכירה מנויים לחמשת משחקי הבית בפלייאוף העליון. הבלם סובל מקרע קטן במפשעה

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

הנהלת מכבי נתניה הודיעה הבוקר (שלישי) לאוהדיה על מכירת מיני-מנוי לחמשת משחקי הבית בפלייאוף העליון. בנתניה זיהו את ההתעוררות של האוהדים בתקופה האחרונה ובעקבות לוח המשחקים האטרקטיבי והעובדה שבנוסף לאירוח הגדולות נתניה גם נאבקת על כרטיס לאירופה, פנה הבוקר הבעלים אייל סגל במסר מיוחד לאוהדים ובישר להם על ההחלטה למכור את חבילות המיני מנוי במחירים מוזלים.

בין השאר כתב סגל: "אוהדות ואוהדים יקרים, העונה הסדירה מאחורינו והפלייאוף לפנינו ואיתו 10 משחקים שכל אחד ואחד מהם ישפיע ישירות על מאבקי האליפות, ועל הזכות לשחק בשלבים המוקדמים באירופה בקיץ הקרוב. ההתמודדויות האלו, בהשתתפות שישה מועדונים בעלי פוטנציאל לקהל אורח גדול, תאפשר לנו, קהל האוהדים, להיות חלק מהמשחק ולהשפיע ישירות על התוצאה הסופית. מאז תחילת 2022 כולנו חשים במשב רוח שונה סביב המועדון, שינוי שמתבטא במה שנשמע באתרי התקשורת הארציים והמקומיים ובעיקר ביציעי האוהדים. על מנת להקל על כל אותם אוהדים שלא רכשו מנויים בתחילת העונה, נאפשר רכישת 'מיני מנוי' לחמשת משחקי הפלייאוף במחיר עלות הכרטיסים ללא תוספת עמלות. רגע לפני קריאת מגילת אסתר, בה מתואר שינוי דרמטי, במצב רוח העם היהודי, מרגע לפני חורבן לאושר גדול, ניקח את אותו הרגע לחשיבה בינינו לבין עצמנו ונבין כי מילות המשפט שכולנו שרים בתשוקה, 'בטוב ברע אני נשבע, עד המוות בצהוב', אמורות לאפיין את רוח המועדון גם בימים בהם השמש תאחר לזרוח".

פלאמן גלאבוב, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יחייב את בני לם לאלתר? גלאבוב/ברני ארדוב

בתוך כך מתכוננת הקבוצה למשחק הפותח של הפלייאוף בחוץ נגד הפועל באר שבע (שבת, 19:00, ספורט4), כאשר מי שנמצא בספק גדול הוא הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שסובל מקרע קטן בשריר המפשעה. בנתניה ינסו להכשיר את הבלם לקראת סוף השבוע, אולם במקרה שהוא לא יוכל לשחק יצטרך המאמן בני לם לאלתר בהרכב חוליית ההגנה, שכן גם רז שלמה מורחק וייעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully