וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה התאושש עם 13 נקודות מול גולדן סטייט, קרי וגרין גנבו את ההצגה

הישראלי הציג יכולת משופרת אחרי שלושה משחקים רצופים בלי לקלוע, אבל 47 נקודות של קרי וקאמבק של גרין אחרי חודשיים בחוץ סחפו את הווריירס ל-112:126 ביתי. 25 לפורזינגיס

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

הבשורה החיובית: דני אבדיה חזר לעצמו אחרי שבוע מסויט. החדשות הרעות: וושינגטון ממשיכה להפסיד. הוויזארדס ספגו הלילה (בין שני לשלישי) הפסד רביעי רצוף ושביעי בעשרת המשחקים האחרונים, 126:112 לגולדן סטייט בחוץ, במשחק שייזכר בעיקר בזכות ההצגה של הווריירס.

דריימונד גרין חזר אחרי היעדרות של חודשיים, עלה מהספסל וסיפק לווריירס את הניצוץ שהיה חסר לה, ועל הדרך תדלק גם את סטף קרי שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה עם 47 נקודות ו-7 שלשות.

מנקודת המבט הצרה של אוהדיו של דני אבדיה, זה היה משחק אופטימי. הפורוורד הישראלי קטע את הבצורת ההתקפית שלו, נראה פחות מהוסס, חזר לקבל דקות וקרדיט מהמאמן וסיים 29 דקות מהספסל עם 13 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 2 מ-4 מהשלוש, 3 מ-5 מהעונשין), 4 אסיסטים, שני ריבאונדים וחטיפה.

אבדיה קיבל אהבה מהקהילה היהודית ביציעים

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Ezra Shaw, GettyImages
משחק משופר, ועוד הפסד. אבדיה מול קליי תומפסון/GettyImages, Ezra Shaw

גולדן סטייט התרגשה לקבל בחזרה את גרין, המנוע והלב של הקבוצה, ושמחה בעיקר מהקאמבק של השילוש הקדוש - קרי, תומפסון ודריימונד - הבסיס לשנות האליפות של הקבוצה. הרבע הראשון עוד היה מאוזן יחסית, כשקליי תומפסון מוביל את הווריירס אבל הכניסה של דני אבדיה מפיחה רוח חיים בוויזארדס. אבדיה השכיח את הבצורת מהר מאוד עם 7 נקודות מהירות שעזרו לוושינגטון לסיים את הרבע הראשון עם פיגור מינימלי של 3 נקודות, אבל הבריחה של הווריירס הגיעה ברבע השני, בו היא ברחה ליתרון דו ספרתי.

במחצית השנייה הוויזארדס ניסו לעשות קאמבק, אבל בכל פעם שהתקרבו נעץ סטף קרי שלשה אופיינית שעצרה אותם. קריסטאפס פורזינגיס שחזר אחרי שקיבל מנוחה במשחק הקודם שיפר סטטיסטיקות, וגם דני אבדיה הגיע למאזן נקודות דו ספרתי בגארבג' טיים, כשבסיום הוויזארדס צונחים למאזן 38:29, ואילו הווריירס רושמים ניצחון רביעי ברציפות ומעלים את מאזנם ל-22:47, שווה לממפיס במקום השני במערב.

קרי רשם כאמור 47 נקודות מרשימות באחוזים מצוינים (16 מ-25 מהשדה, 7 מ-14 מהשלוש, 8 מ-8 מהעונשין), הוסיף 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ונעזר בסיוע של קליי תומפסון וג'ורדן פול שקלעו 20 כל אחד. גרין שכאמור עלה מהספסל והיה תחת מגבלת דקות, סיים עם 6 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-20 דקות.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
חזר, ואיתו חזרה גם חדוות המשחק של הווריירס. גרין/רויטרס
שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין חוגגים. Ezra Shaw, GettyImages
סוף סוף איפס את הידית. קרי חוגג עם גרין/GettyImages, Ezra Shaw

מנגד, קריסטאפס פורזינגיס הוביל את וושינגטון עם 25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, קנטביוס קולדוול פופ הוסיף 19 ולקייל קוזמה היו 11 ו-8 ריבאונדים.

הוויזארדס ינסו לקטוע את רצף ההפסדים כשיארחו את דנבר בלילה שבין רביעי לחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully