וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מתגונן אחרי תעלומת החילופים: "עשינו הכל חוץ מלכבוש"

מאמן סיטי נמנע מריענון ההרכב ב-0:0 עם פאלאס והסביר: "כולם שיחקו טוב". ברנרדו סילבה מחכה לליברפול: "עדיף להיות במצב שלנו"

תקציר ה-0:0 של קריסטל פאלאס מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

מנצ'סטר שוב נעצרה אצל קריסטל פאלאס, שהפכה לסוג של כבשה שחורה עבור אלופת אנגליה. פפ גווארדיולה ושחקניו יצאו אמש (שני) לסלהרסט פארק ויצאו עם תיקו מאופס, השני ברציפות אחרי ה-0:0 מול ספורטינג ליסבון בשבוע שעבר, שהפך את הקבוצה של פטריק ויירה לשנייה אי פעם שסוגרת שני משחקים בלי לספוג מהסיטיזנס באותה עונה בעידן גווארדיולה. רק קבוצה אחת הצליחה לעשות זאת בעבר - מנצ'סטר יונייטד בעונת 2019/20.

בזכות המעידה של התכולים, ליברפול תוכל לצמק את הפער מהמקום הראשון לנקודה בלבד, אם תנצח את ארסנל במשחק המסקרן שיתקיים ביום רביעי הקרוב (22:15, ספורט1).

אחד הדברים המשונים במשחק היה שגווארדיולה לא ביצע שום חילוף למרות שה-11 שפתחו לא הצליחו לשבור את השוויון, וכשנשאל על כך בסיום המשחק המאמן אמר: "חשבתי על זה, אבל אלה שהיו על המגרש שיחקו טוב. המשחק היה בקצב גבוה. עשינו משחק באמת טוב. אין מזל בכדורגל, שיחקנו כדי להבקיע שערים ולספוג פחות. לא כבשנו, זו הייתה הטעות. הקבוצה הייתה שם ותהיה שם במשחק הבא. אני מרוצה מאוד מהיכולת ומהדרך ששיחקנו".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
החלטה שנויה במחלוקת. גווארדיולה/רויטרס

ברנרדו סילבה הוסיף: "רצינו לנצח ולעלות ליתרון של שש נקודות. נותרו תשעה מחזורים ויש משחקים קשים לפנינו, אבל נילחם על האליפות כרגיל. האמת היא ששיחקנו טוב ושלטנו, חוץ מפעם או פעמיים שאיבדנו את הכדור והם יצאו למתפרצות - הם לא לא יצרו הרבה. היינו טובים, אבל לצערנו לא כבשנו. משחק מסתכל מאוד".

על המרוץ לאליפות הוסיף סילבה: "עדיין יש דרך ארוכה. עדיין עדיף להיות במקום שלנו מאשר במקום של ליברפול, והם עדיין צריכים לשחק באצטדיון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully