וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס כעס על ניצן. בבית"ר חוששים: בואצ'י לא יחזור העונה?

15.3.2022 / 7:28

המאמן העיר לשוער על המהלך שקדם לספיגת השער "המעצבן" שהוביל להפסד למכבי חיפה. החלוץ התקשה ללכת בסיום, גם זריהן סובל מכאבים ופלייטר עשוי להיות החלוץ הזמין היחיד בפתיחת הפלייאוף התחתון. דגני אופטימי: "אנחנו יותר טובים מהיריבות בתחתית"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אם לא די בהפסד 1:0 למכבי חיפה, בבית"ר ירושלים היו מודאגים מאוד אתמול (שני) מהפציעה של ריצ'מונד בואצ'י. החלוץ התקשה ללכת בסיום המשחק וסבל מכאבים אדירים גם בחדר ההלבשה, כשהוא מתקשה לעמוד על הרגליים. החלוץ ייבדק ויעבור צילום ורק לאחר מכן התמונה לגביו תהיה ברורה יותר, אבל במועדון מקווים כי לאחר שהנפיחות במקום תרד אולי תגיע איזושהי בשורה חיובית.

שון גולדברג נכנס לחדר ההלבשה של בית"ר בסיום, התנצל בפני בואצ'י על הפגיעה והשניים לחצו ידיים. גם ניב זריהן חש כאבים בברך, ככל הנראה מחבלה, וייבדק גם הוא. ירדן שועה ייעדר במחזור הבא מול הפועל חיפה בשל צהובים, כך שנכון לעתה חלאופילו פלייטר הוא החלוץ היחיד של בית"ר שיהיה זמין למשחק.

ריצ'מונד בואצ'י שחקן בית"ר ירושלים לפני שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. דני מרון
בבית"ר מחכים לדיאגנוזה. בואצ'י/דני מרון

יוסי אבוקסיס נראה מתוסכל מאוד בסיום מהעובדה שהקבוצה לא מצליחה להבקיע ואמר לאנשי המועדון: "לא משנה אם שיחקנו טוב או לא - אם לא נתחיל להבקיע, שום דבר לא יעזור. היום היינו פראיירים, היו לנו מספיק מצבים". במחצית העיר המאמן לאיתמר ניצן שלא מסר כדור ארוך לריצ'מונד בואצ'י מול הלחץ של מכבי חיפה במהלך שקדם לשער של מאוויס צ'יבוטה, וביקש ממיכאל אוחנה לבוא יותר לכדור במרכז השדה, לאחר שחיפה החלה להשתלט עליו.

תוכנית המשחק של אבוקסיס הייתה לסגור היטב את שחקני הקו השני של חיפה יחד עם משחק לחץ על מובילי הכדור, אבל במועדון מבינים שבסוף ההפסדים מגיעים מטעויות קטנות. "מה זה משנה מה יעשו באימונים אם נקבל בכל משחק גול מיותר ולא נבקיע? כל אחד כאן צריך לקחת את עצמו בידיים, עובר עוד משחק ועוד משחק, עדיין כל אחד צריך לתת יותר כדי שנוציא יותר ממשחקים", אמרו במועדון.

אבוקסיס אמר בסיום ש"השחקנים נתנו הכל. כשאין תוצאות ודברים לא מסתדרים, יש גם אלמנט של חוסר ביטחון. רואים את זה מול השער, אבל אם נמשיך ככה ואם הקהל ימשיך לתת לנו דחיפה אדירה כזאת, זה יבוא. כל משחק הוא מלחמה וקרב על כל מה שיש, אבל נבוא מוכנים".

יוסי אבוקסיס בית"ר ירושלים. דני מרון
בסוף הטעויות הקטנות מכריעות. אבוקסיס/דני מרון

אוראל דגני אמר בסיום: "אנחנו שואבים אופטימיות מאיך שאנחנו משחקים. 5-6 משחקים רואים שבית"ר משחקת טוב יותר, אבל אנחנו לא לוקחים נקודות. אנחנו נעשה את זה רק ביחד, צריך להמשיך לבוא לתת את הכל על המגרש, להאמין, להמשיך להשתפר. אין דרך אחרת. אנחנו טובים יותר מקבוצות התחתית. יש אצלנו מספיק שחקנים טובים וכאלה עם ניסיון שהיו בקרבות תחתית ומאמינים בעצמם וביכולות שלהם. נעזור לצעירים להיות חזקים ולהאמין ונצא יחד מהמצב הזה. השער שספגנו מעצבן מאוד, סתם שני שחקנים יצאו הצידה, נוצר חור באמצע, וניצלו את זה. גם הוציאו רוחב ובמקרה הכדור פגע בשחקן והלך לשער, אחרת לא היה גול. אנחנו משלמים על הטעויות הקטנות, בגלל זה אנחנו במצב הזה".

דגני לפחות מעודד מכך ש"הקהל איתנו. האוהדים הפנימו את המצב, הם דוחפים, באים לאימון לתמוך. נצטרך אותם גם בהמשך הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully