וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בריאל מדריד לגבי בנזמה, מנדי ורודריגו בספק לקלאסיקו

חלוץ הבלאנקוס המשיך בעונה המופלאה שלו עם צמד ובישול מול מאיורקה, אך נפצע לקראת הסיום. אנצ'לוטי: "נראה שזו פציעה קלה". המגן מתח שריר והקשר נפגע בקרסול. האם מודריץ' ביקש מהצרפתי להתחלף לפני הפציעה?

לוקה מודריץ' חוגג בחדר ההלבשה את הניצחון של ריאל מדריד/אתר רשמי, ריאל מדריד

מי תעצור העונה את ריאל מדריד? כנראה שאף אחת, בטח שלא בספרד. שישה ימים לפני הקלאסיקו נגד ברצלונה, האלופה שבדרך פתחה פער של 15 נקודות מיריבתה המושבעת ו-10 מסביליה עם 0:3 קליל על מאיורקה. מה לא נאמר על קארים בנזמה בעונה הזו? אחרי השלושער ההירואי מול פריז סן ז'רמן באלופות, הצרפתי הנפלא בישל לוויניסיוס את הראשון (55) והוסיף צמד שערים, כולל נגיחה נהדרת מבישול של מרסלו בדקה ה-82.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שוב כיכב, אבל נפצע. בנזמה/רויטרס

אלא המשחק הזה גם גבה קורבנות וסיפק לאנצ'לוטי הרבה מאוד סיבות לדאגה לקראת המשך העונה. אחד מה"קורבנות" היה קארים בנזמה שנפצע לקראת הסיום ויצא החוצה כשהוא מותיר את ריאל בעשרה שחקנים. על פי הדיווחים כרגע הפציעה של בנזמה די קלה והוא אמור להיות כשיר לקלאסיקו. בתקשורת הספרדית טוענים שלוקה מודריץ' ביקש מבנזמה לצאת, דקות לפני שנפצע. אבל בנזמה לא היה היחיד שלא סיים את המשחק הזה. גם רודריגו נפגע בקרסולו ומנדי המגן השמאלי סובל מפגיעה בשריר והוא ככל הנראה לא יהיה כשיר לקלאסיקו.

קרלו אנצ'לוטי התייחס אחרי המשחק לפציעות ואמר: "הפציעות לא נראות חמורות, אבל נחכה עד ליום רביעי ונדע יותר". עד כמה העונה של בנזמה מרשימה? הסקורר הצרפתי מוביל את הליגה הספרדית בגולים (22), בישולים (11), מעורבות בשערים (33), בעיטות לשער (94) ובעיטות למסגרת (45).

אנצ'לוטי התבקש להתייחס לקלאסיקו ואמר: "קלאסיקו? זה שאנחנו במקום הראשון לא אומר שום דבר, ברצלונה תנסה לנצח. היא בכושר טוב מאוד ואנחנו צריכים להיות מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully