וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדבדב הודח ויאבד את פסגת הדירוג העולמי, נדאל בשמינית הגמר

מונפיס הפתיע עם 6:4, 3:6, 1:6 בטורניר אינדיאן וולס והרוסי יאבד את המקום הראשון לטובת דג'וקוביץ'. 5:7, 3:6 לספרדי על אוואנס

רועי זריהן על עונת הטניס החדשה/ספורט1

שבועיים וחצי אחרי שעלה לראשונה בקריירה לפסגת הדירוג העולמי, דניל מדבדב הפסיד הערב (שני) לגאל מונפיס במסגרת טורניר אינדיאן וולס ולכן יאבד את המקום הראשון לטובת נובאק דג'וקוביץ' בדירוג שיפורסם בשבוע הבא. הצרפתי הוותיק (28 בעולם) הפסיד לרוסי במערכה הראשונה, אבל הפתיע בדרך לשמינית הגמר עם 6:4, 3:6, 1:6 אחרי יותר משעתיים וחגג בסך הכול ניצחון שני בקריירה על המקום הראשון בעולם (הפעם הקודמת הייתה מול רפאל נדאל ב-2009). בשלב הבא מחכה למונפיס מפגש עם העילוי בן ה-18 קרלוס אלקרס, שמחץ 2:6, 0:6 את רוברטו באוטיסטה-אגוט בדו-קרב ספרדי שארך קצת יותר משעה.

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. TPN, GettyImages
חיכה 13 שנים לניצחון על המדורג מספר 1. גאל מונפיס/GettyImages, TPN

רפאל נדאל (4 בעולם) נשבר במשחקון השלישי מול דניאל אוואנס (29), אבל התעשת עוד במערכה הראשונה וניצח את הבריטי 5:7, 3:6. השור ממאיורקה יפגוש בשמינית הגמר את המנצח בין ריילי אופלקה מארה"ב (17) לדניס שפובאלוב מקנדה (13).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Clive Brunskill, GettyImages
לא היה קל. רפאל נדאל/GettyImages, Clive Brunskill

אצל הנשים, המדורגת שישית מריה סקארי סיפקה חמישה אייסים בדרך לניצחון 3:6, 0:6 על פטרה קביטובה (31) ועלתה לשמינית הגמר בפעם השנייה בקריירה שלה באינדיאן וולס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully