וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן לבאות? זניט הודיעה שחמישה משחקניה הזרים שבו לקבוצה

שבוע למועד האחרון בו הרוסיות יוכלו לשוב ליורוליג, הקבוצה מסנט פטרסבורג קיבלה בחזרה את השחקנים שעזבו את המדינה עם תחילת המלחמה

תקציר: ברצלונה - בטיס 63:83/ספורט1

האם אנו בדרך להסתעפות נוספת בפרשת הקבוצות הרוסיות ביורוליג? כזכור, צסק"א מוסקבה, קאזאן וזניט הושעו לחודש על ידי מארגני המפעל לאור הפלישה הרוסית לאוקראינה, וכבר התקבלה החלטה שאם הן לא יוחזרו, התוצאות במשחקים שלהן יימחקו רטרואקטיבית והטבלה תתעדכן בהתאם. עם זאת, ביורוליג השאירו פתח והציבו את ה-21.3, בעוד שבוע בדיוק, כתאריך האחרון בו יוכלו שלוש הקבוצות לשוב ולשחק במפעל.

בעוד בצסק"א מוסקבה מספר שחקנים כבר מצאו קבוצות חדשות (טוקו שנגליה ודניאל האקט בעברו לווירטוס בולוניה, איפה לונדברג לפיניקס סאנס), זניט קיבלה בחזרה חמישה שחקנים זרים, במהלך שעשוי לבשר על העתיד לבוא בכל הנוגע להשתתפות בהמשך העונה האירופית. הקבוצה מסנט פטרסבורג הודיעה כי "אחרי חופשות קצרות שנבעו מהצורך לחזור הביתה", מתאוש פוניטקה, ג'ורדן לויד, בילי בארון, טייסון קארטר ואלכס פויתרס חזרו למחנה של הקבוצה, שממשיכה לשחק בליגת ה-VTB.

בדומה לצסק"א וקאזאן, גם זניט מחזיקה באחד מבין שמונת המאזנים הכי טובים ביורוליג מבחינת אחוזי הצלחה. כאמור טרם ידוע האם הקבוצות ישובו לפעילות במסגרת האירופית, אך ז'לגיריס הליטאית, שעלתה למשחק מול ברצלונה עם מדים צהובים - כחולים כמחווה לאוקראינה, כבר הודיעה כי לא תופיע למשחקים נגד יריבות רוסיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully