וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם החמישית, נתניה תארח את סבב אליפות העולם בגלישת גלים

ממחר ועד ה-27 במרץ, טובי הגולשים בעולם יתחרו על מקומם בסבב אליפות הגלישה העולמי, בתחרות שתפתח את שלב המוקדמות בסבב

עיריית נתניה וארגון גולשי הגלים בישראל יארחו זו השנה החמישית את תחרות QS Seat Pro Netanya 3000, שתתקיים בין ה-15 ל-27 במרץ ותפתח את עונת התחרויות העולמית של סבב המוקדמות. בתחרות ישתתפו למעלה מ-150 גולשים מרחבי העולם אשר מתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני הבכיר.

סך הפרסים בתחרות עומד על 60,000 דולר. כמו בשנים קודמות, הדירוג השנה יעמוד על רמה של 3,000 נקודות, נתון שגורם להתעניינות גדולה בקרב גולשים רבים בינלאומיים. בנוסף לגרוף את הניקוד המשמעותי והפרס הכספי הגדול, בתחרות יישמרו מקומות גם לכישרונות צעירים על מנת לתת במה לגולשים המקומיים. השנה, בשונה לשנים קודמות, התחרות תכלול גם נשים וגם גברים.

העיר נתניה תלבש חג, כאשר בחוף קונטיקי יתקיים הפנינג הגלישה הגדול שילווה במגוון אירועים בחוף ובכיכר העיר, ביניהם הופעות ומתחם אקספו של החברות המובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם.

מתחם תחרות הגלישה העולמית בחוף קונטיקי, נתניה. ארגון גולשי הגלים, אתר רשמי
מתחם תחרות הגלישה בחוף קונטיקי, היום/אתר רשמי, ארגון גולשי הגלים

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, מסרה: "אחרי שנתיים מאתגרות, במהלכן לא התקיימו אירועים גדולים, אנו גאים לארח זו השנה החמישית את סבב אליפות העולם בגלישת גלים אצלנו בנתניה, הריביירה של ישראל, העיר עם רצועת החוף היפה בארץ ורצועת טיילות מהמרשימות בעולם. תחרות זו הפכה למסורת בעירנו ומיטב הגולשים יגיעו לראות וליהנות מהעיר היפה שלנו".

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, יוסי זמיר: "חג הגולשים בישראל מגיע שוב ואני גאה לומר שסבב אליפות העולם יהיה גדול יותר אפילו מבשנים עברו. התחרות מושכת לארץ את טובי הגולשים מהעולם, כשהשנה מספר הספורטאים מחו"ל הוא הגדול ביותר מאז התחילה, כאשר השנה הוספנו גם את תחרות הנשים. במשך 12 יום תהפוך נתניה לקרנבל גדול, כאשר תוצף בכל הגולשים אותם אנו זוכים לראות רק על מסכי הטלוויזיה, כשאליהם יתלוו רבבות צופים שייהנו מקרנבל של אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully