וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין ישראל לליטא בספק עקב הרצון לסייע לפליטים מאוקראינה

יומיים לפני משחק השלב השני במוקדמות אליפות העולם בכדוריד, ההתאחדות הליטאית הודיעה כי 22 המושבים שלהם בטיסה בוטלו לטובת פליטי המלחמה מאוקראינה

נבחרת ישראל בכדוריד מתכוננת לארח ביום רביעי (19:00) בתל אביב את נבחרת ליטא במסגרת השלב השני במוקדמות אליפות העולם, אלא שבשלב זה כלל לא ברור אם המשחק יתקיים. הבוקר התבשרו באיגוד הכדוריד על ידי ההתאחדות הליטאית ש-22 ההמושבים בטיסה שהוזמנו עבור שחקני ואנשי הנבחרת בוטלו, וזאת כדי לאפשר לפליטי המלחמה מאוקראינה להגיע לישראל.

בהתאחדות הליטאית עדכנו כי בשלב זה הם לא יכולים להגיע לארצה, מכיוון שגם טיסות נוספות שיוצאות לישראל כבר התמלאו לחלוטין ובשלב זה אין מקומות פנויים בטיסות הבאות עבור הנבחרת.

נבחרת ישראל כדוריד. עודד קרני, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ממתינים לעדכונים מליטא. שחקני הנבחרת/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדוריד

הליטאים עדכנו גם את האיגוד האירופי בהתפתחות והבהירו בהודעה לאיגוד הכדוריד בישראל כי הם מנסים לפתור את העניין בהקדם - כולל באמצעות התערבות של שר הספורט הליטאי. באיגוד הכדוריד בישראל הביעו תקווה כי העניין יפתר, ובמקביל ממשיכים בהערכות כולל התקנת המשטח המיוחד למשחק בהיכל שלמה בת"א.

נבחרת ישראל עברה את השלב הראשון בטורניר שנערך ברומניה, למרות מכת קורונה וחסרון של שחקנים מרכזיים רבים שנמצאו מאומתים במהלך הנסיעה למשחק האימון במקדוניה ולאחר מכן ברומניה עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully