וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס לאחר עוד ערב היסטורי מבחינה אישית: "אין לי מילים"

קינג ג'יימס התייחס לכך שהפך לראשון שמגיע ל-10K אסיסטים ב-NBA. בברוקלין מתמוגגים מההצגה של קווין דוראנט: "הכי גדול אי פעם"

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

העונה המסויטת שעוברת על הלייקרס נמשכה הלילה (בין ראשון לשני) עם תבוסה לסאנס, אך זה לא מנע מלברון ג'יימס לעשות היסטוריה, שוב. קינג ג'יימס סיים 31 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים (לא שיחק כל הרבע האחרון), והגיע ל-10,000 אסיסטים בקריירה. הוא הראשון והיחיד בהיסטוריה של ה-NBA שמגיע ל-30 אלף נקודות, עשרת אלפים ריבאונדים ועשרת אלפים אסיסטים.

"אין לי מילים כשדברים כאלה קורים לי", אמר בהתרגשות לברון, אחרי שקבוצתו ספגה הפסד חוץ עשירי ברציפות. "אני אוטומטית חושב על איך התחלתי בעיר הולדתי אקרון ומאיפה הגעתי, על החלומות שהיו לי לשחק בליגה הזאת ברמות הכי גבוהות, ועכשיו אני נמצא לבד בקטגוריה סטטיסטית בליגה הזאת. אני מעצב את המשחק שלי כדי שאוכל לקלוע, לקלוט ריבאונדים ולמסור, ולהיות לבד בסטטיסטיקה הזאת, הייתי אומר שזה קול, אבל זה לא הגיוני מבחינתי".

מי שעוד כיכב הלילה היה קווין דוראנט, שהמטיר 53 נקודות (אחת פחות משיא הקריירה שלו), מסר 9 אסיסטים, הוריד 6 ריבאונדים וסחף את ברוקלין לניצחון שלישי רצוף, 107:110 על הניקס לעיני קיירי אירווינג שצפה מהשורה הראשונה ביציע בניצחון הקבוצה שלו.

אנדרה דראמונד, שקלע 18 נקודות ולקח 10 ריבאונדים עבור הנטס אמר על דוראנט: "הוא הכי טוב אי פעם". ברוס בראון: "הבנאדם הזה משוגע, הוא גורם לכל דבר להראות קל".

אר. ג'יי. בארט, שקלע 24 עבור המפסידה התייחס גם הוא להצגה של כוכב היריבה: "הוא אחד הגדולים אי פעם, ככה שזה קשה כשהוא לוהט ככה. הצלחנו להישאר בעניינים, זה היה משחק צמוד והיו לנו הזדמנויות לצאת עם הניצחון - אבל הזריקה שהוא קלע בדקה האחרונה הייתה קליעה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully