וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס וברצלונה בטוחים לקראת הקלאסיקו: "מדריד ברמה גבוהה, אבל גם אנחנו"

חלוץ ברצלונה כיכב עם צמד ב-0:4 על אוסאסונה, וסחט מחמאות מצ'אבי: "זה היה עניין של זמן עד שיתחיל לכבוש". אובמיאנג בקצב הבקעה מדהים, גם דמבלה בכושר טוב ובקטלוניה כבר חושבים על ריאל מדריד

תקציר: ברצלונה - גלאטסראיי 0:0/ספורט1

ברצלונה הוכיחה אמש (ראשון) שה-0:0 נגד גלאטסראיי בליגה האירופית היה בסך הכל מעידה קטנה, וחזרה לכבוש בצרורות עם רביעייה רביעית בששת המשחקים האחרונים בניצחון 0:4 על אוסאסונה שנתן הרבה אופטימיות לקראת הקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו בשבוע הבא.

אחד המצטיינים במשחק היה פראן טורס, שכבש צמד והעלה לעצמו את הביטחון אחרי שהרבה להחמיץ במשחקים הראשונים שלו בברצלונה. "אנחנו צריכים לעבוד כדי לנצל את המצבים שלנו. לפני כמה ימים לא עשינו משחק טוב, אבל אנחנו ביקורתיים כלפי עצמנו", אמר טורס בסיום והחמיא לעוסמאן דמבלה, שכיכב גם הוא עם שני בישולים: "אנחנו יודעים איזו איכות יש לו. הוא שחקן שעושה הבדל בהרבה משחקים ואנחנו לא מופתעים מכמה שהוא משחק טוב. הקלאסיקו? קודם יש את גלאטסראיי, מדריד ברמה גבוהה... אבל גם אנחנו".

צ'אבי החמיא לטורס: "זה היה עניין של זמן עד שפראן יתחיל להבקיע. הוא עשה את זה בכל מקום שהוא היה בו בקריירה. בוולנסיה, מנצ'סטר סיטי, נבחרת ספרד. לפעמים הוא היה חסר מזל מול השער, אבל מעבר לזה הוא מייצר המון בשבילנו. היום הוא היה מושלם". מאמן ברצלונה התייחס למעידה במשחק הראשון נגד גלאטסראיי, אותה ינסו הקטלאנים להדיח בשמינית הגמר בחמישי הקרוב (19:45, ספורט4): "הורדנו את האינטנסיביות נגדה, ואם אתה עושה את זה בכדורגל של היום, יגברו עליך. היום שיחקנו את אחד המשחקים הכי טובים מאז שאני כאן".

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
בטוחים בעצמם לקראת הקלאסיקו. שחקני בארסה/רויטרס

שחקן נוסף שסיים את הערב מרוצה הוא פייר אמריק אובמיאנג, שכבש את השער השלישי. אובמיאנג כבר עם חמישה שערים בששת המשחקים הראשונים שלו במדי ברצלונה, דבר שלא קרה במועדון מאז זלאטן איברהימוביץ' ב-2009. רק זלאטן וסמואל אטו, שעשו זאת בחמש הופעות, הגיעו לחמישה שערים בליגה הספרדית יותר מהר מאובמיאנג. "הוא השתלב מצוין בחדר ההלבשה ומתאים מאוד לשיטה שלו. זה נהדר לאמן אותו, הוא נותן לנו המון, במיוחד מבחינת שערים", אמר עליו צ'אבי.

ריקי פוץ', שנכנס כמחליף ומיד כבש, הוסיף: "זה היה הגול הראשון שלי בקאמפ נואו וזה אחד הרגעים הטובים בחיי. לא קיבלתי הזדמנויות לפני כן ואני מתכוון עכשיו לחגוג עם המשפחה והחברים שלי. נכון שהסיטואציה שלי מסובכת, אבל אני מאוד שמח מאיך ששיחקתי. אני רוצה להודות לצ'אבי ולצוות שראו איך התאמנתי ברצינות".

שחקן ברצלונה פייר אמריק אובמיאנג חוגג שער. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
בקצב מדהים. אובמיאנג/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

המספרים

* אחרי השער של ריקי פוץ', לזכות ברצלונה כבשו העונה 22 שחקנים שונים בליגה - שיא במאה ה-21.

* אובמיאנג הצטרף לרשימת בת שמונה שחקנים שכבשו לפחות חמישה שערים בשש ההופעות הראשונות שלהם בברצלונה ב-60 השנים האחרונות: קדמו לו שנדור קוצ'יש, יוהאן קרויף, הנס קראנקל, רונאלד קומאן, רומאריו, רונאלדו וזלאטן איברהמוביץ'.

* לברצלונה מאזן הפנדלים הטוב ביותר בליגה הספרדית העונה: 7 נשרקו לטובתה ו-0 לחובתה, רק ממפיס דפאי החטיא בהפסד לראיו וייקאנו.

* טורס כבש פעמיים מתוך ארבע בעיטות במחצית הראשונה מול אוסאסונה. לפני כן, הוא הבקיע שער אחד מ-16 ניסיונות במסגרת הליגה. בנוסף, זו הפעם הראשונה בה טורס כובש פעמיים בחצי השעה הראשונה במשחק.

* דמבלה רשם חמישה בישולים בארבעת המשחקים האחרונים שלו בליגה הספרדית, כמות זהה לזו שרשם ב-45 ההופעות הקודמות שלו במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully