וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "קרסטאיץ' מאמן מעולה? צריך לבוא בטענות למאמן הקודם"

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 19:48

מאמן מכבי נתניה התראיין לתכנית הספורט של 103FM: "עם כמה תיקונים אנחנו ברמה של מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובאר שבע"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

מאמן מכבי נתניה בני לם התראיין הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM.

לם אמר: "אני לא מסתכל על פלייאוף עליון, אני מסתכל על כמות הנקודות שצברנו ועל 14 משחקים ללא הפסד. אנחנו נראים קבוצה תוססת שמשחקת כדורגל התקפי. לא כל קבוצה ב־2:0 מכניסה עוד שחקנים לחלק ההתקפי ומשחקת קדימה. אני מאמין בקבוצה הזו, גם כשהייתי אוהד תמיד האמנתי בה. יש חומר שחקנים טוב. זה שנכנסנו עכשיו לפלייאוף העליון מבחינתי זה לראות אם הקבוצה מבושלת. המבחן שלנו עכשיו זה לראות אם אנחנו מבושלים לחשוב על משהו לעונה הבאה".

לם הוסיף: "כשאני משחק מול מכבי חיפה, הקישור שלי לא פחות טוב משלהם. אני לא מזלזל בשחקנים של מכבי חיפה, אני מעצים את השחקנים שלי. עד הגול שקיבלנו מול הפועל תל אביב שלטנו במשחק. הפועל תל אביב משחקת לא מסודר, הם דוחפים את הכדורים קדימה ופה לא הסתדרנו, אבל בכללי במשחק תמיד היינו עדיפים עליהם ועובדה שבעשרה שחקנים מול 11 היינו יותר טובים. אם המשחק היה עוד 7־5 דקות לא פוסל שהיינו נותנים את הגול השלישי. כשאתה עובד במועדון שנתן לך וסיפק לך את כל הקריירה שלך וגדלת בו העבודה שלך פי 2 יותר חזקה וטובה. אתה רוצה בשביל הקהל, המועדון והשחקנים לעשות הצלחה. אתה נותן את כל החיים שלך למועדון הזה. זה מועדון שמגדל שחקנים".

המאמן הוסיף: "אני חושב שמכבי נתניה צמאה לתואר אחרי 40 שנה. היחיד שיכול לעזוב אותנו בקיץ זה פארפה גויאגון שמטבע הדברים חוזר למכבי תל אביב. יש לנו קבוצה טובה ובריאה, הקהל של מכבי נתניה חזר וזה הכי חשוב. הקהל צמא לכדורגל טוב, להצלחות ולתארים. משהו טוב קורה בנתניה והלוואי שאפשר להמשיך את זה".

לם המשיך: "עם כמה תיקונים בסגל אנחנו ברמה של מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע. מכבי נתניה לקחה נקודות ממכבי חיפה, ממכבי תל אביב ומבאר שבע - מה ההבדל בין הפלייאוף לליגה? אומרים שקרסטאיץ' עושה עבודה מעולה, אבל עם כל הכבוד יש למכבי תל אביב חומר מעולה. צריך לבוא בטענות למאמן הקודם שלא עשה עבודה טובה. אצלנו בנתניה בנינו אחד אחד, מדרגה מדרגה, שחקנים שלא שיחקו בהרכב לפני שהגעתי היום הם כוכבים. תראו את חן עזרא לאיזו רמה גבוהה הוא הגיע, לא ספרו אותו".

בסיום השיחה, התייחס לם לעתידו המקצועי בכדורגל והביע את דעתו על אייל סגל: "אני היום במכבי נתניה ואני רוצה להישאר שם, אבל אני לא פוסל בעתיד. אם יהיה משהו בקטע של נבחרות אני רוצה. הלוואי לכל מאמן שיהיה לו בעל הבית כמו אייל סגל, מילה שלו זאת מילה, אכפת לו ממכבי נתניה. זה משהו שבא מהלב שלו, הוא משקיע את החיים שלו במכבי נתניה. אייל סגל אוהב את מכבי נתניה ואני מאמין שהוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully