וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: שחזור גמר הגביע בהרצליה, ירושלים יוצאת לרוממה

13.3.2022 / 15:28

המחזור ה-20 בליגת העל: הפועל תל אביב, ללא ג'ייקובן בראון, תחפש נקמה בבני הרצליה (19:00). ג'יימס אניס יערוך בכורה בהפועל חיפה נגד מוליכת הטבלה (21:00). גלבוע/גליל תצא למשחק חוץ באילת (20:00)

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל יינעלו מחר (שני). בשחזור גמר הגביע מהחודש שעבר תארח בני הרצליה את הפועל תל אביב. הפועל ירושלים תקווה לשמור על המקום הראשון בטבלה כשתארח את הפועל חיפה עם הרכש הנוצץ ג'יימס אניס. הפועל אילת תארח את גלבוע/גליל.

שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו חוסם את שחקן הפועל תל אביב ג'יימס יאנג. ברני ארדוב
הרצליה והפועל תל אביב שוב נפגשות. אונאוקו מול יאנג/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל תל אביב (19:00)

הנתונים: הפועל תל אביב גברה על בני הרצליה בחמשת המשחקים האחרונים שנערכו באולם היובל. בני הרצליה הפסידה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה על חודה של נקודה. הפועל תל אביב ספגה במחזור הקודם 90 נקודות או יותר, אך רק בפעם השנייה העונה, הפעם הראשונה הייתה בהפסד החוץ בנס ציונה. עידן זלמנסון עומד על 6.6 נקודות בממוצע בשבעת המחזורים האחרונים.

במרכז ההתמודדות: צ'ינאנו אונואקו. אחרי שחגג עם מדד 50 בגמר הגביע חוזר הסנטר מחופשה קצרה בארצות הברית וינסה להוביל את הרצליה לקטיעת רצף ההפסדים שלה.

בכמה מילים: כשהתפזרה הזכייה בגביע המדינה מוצאת עצמה בני הרצליה עם שלושה הפסדי ליגה רצופים וכשהכרטיס לבית העליון עדיין לא הובטח. הקבוצה של אורן אהרוני הייתה קרובה להפתיע בירושלים בשבוע שעבר, אך לקראת המשחק הקרוב תקבל בחזרה גם את צ'ינאנו אונואקו ששב מארצות הברית, וביחד עם די ג'יי קופר שהיה נראה טוב במשחק הקודם, ינסו לרשום עוד ניצחון על הפועל תל אביב. האדומים רוצים לנקום בהרצליה על ההפסד בגמר הגביע בחודש שעבר אך יצטרכו לעשות זאת בלי ג'ייקובן בראון הפצוע. בהפועל עושים מאמצים להביא שחקן חיזוק לתקופה הקרובה, אך לא עשו זאת נכון לעכשיו. הישראלים המובילים, בר טימור, איגור קולשוב ועידן זלמנסון ינסו לכפר על היעדרו של בראון.

רטין אובסוהאן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפועל ירושלים יוצאת לרוממה. אובסוהאן/ברני ארדוב

הפועל חיפה - הפועל ירושלים (21:00)

הנתונים: הפועל חיפה אירחה את הפועל ירושלים ל-26 משחקי ליגה ראשונה בכל הזמנים, והפסידה רק פעמיים. מאז ה-4 בדצמבר רשמה הפועל חיפה שישה ניצחונות בית רצופים. רטין אובסוהן מדורג שני בנקודות בליגת העל, שלישי במדד, שמיני באסיסטים ורביעי באחוזים מחוץ לקשת.

במרכז ההתמודדות: ג'יימס אניס. הפורוורד בעל העבר המרשים ב-NBA יערוך את הופעת הבכורה שלו באירופה במדי הקבוצה של אלעד חסין וינסה להראות קצת אבק כוכבים מול מוליכת הטבלה.

בכמה מילים: הפועל חיפה הפסידה שניים משלושת משחקי הליגה האחרונים שלה אך היא עדיין בעמדת זינוק נהדרת לבית העליון. האדומים צירפו בשבוע שעבר את ג'יימס אניס, פורוורד בעל עבר עשיר ב-NBA, שיערוך את הבכורה שלו נגד הפועל ירושלים, ומתייחסים למשחק כאל משחק עונה שניצחון בו יקרב אותם אל הצמרת הגבוהה. בהפועל ירושלים סופרים ארבעה ניצחונות ליגה רצופים והם תלויים בעצמם בניסיון להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. בקבוצה יכריזו על הסגל למשחק רק בשעות הערב.

ג'סטין פאטון, הפועל אילת. דני מרון
אילת מחכה לגלבוע. פאטון/דני מרון

הפועל אילת - הפועל גלבוע/גליל (20:00)

הנתונים: אחרי שהפסידו באילת בשמונה מתשעת משחקי הליגה הראשונים בין הקבוצות, ניצחה גלבוע/גליל בשניים משלושת הביקורים האחרונים בהיכל בגין. ג'סטין פאטון רושם 7.5 נקודות בממוצע בארבעת המחזורים האחרונים אחרי שרשם 14.5 נקודות בממוצע ב-13 המשחקים הראשונים של העונה. גלבוע/גליל לא ניצחה בחוץ מאז ה-6 בדצמבר.

במרכז ההתמודדות: סשה קיליה-ג'ונס. אחד השחקנים היעילים בליגה ינסה להוציא את גלבוע/גליל רשמית מהתחתית ולהכניס אותה למאבקי הפלייאוף.

בכמה מילים: הפסדים למכבי תל אביב והפועל גליל עליון מנעו מהפועל אילת לחלום על הבית העליון ובקבוצה ינסו קודם כל להבטיח את מקומם בליגה לעוד עונה לפני הגעה לפלייאוף דרך הבית התחתון. הדרומיים סובלים מיכולת לא טובה של ג'סטין פאטון שלא כשיר לחלוטין ועושים במקביל מאמצים כדי להתחזק לפני סיום העונה. בגלבוע שמחו מאוד על הניצחון על הפועל באר שבע במחזור הקודם ויודעים שהם קרובים לחוף מבטחים. כדי להשיג זאת רוצה הקבוצה לרשום עוד כמה ניצחונות עד לסיום הסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully