וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מתוסכלת: "שוב קופחנו, הגיע לנו פנדל ולכיאל אדום"

13.3.2022 / 11:02

המלאבסים כעסו על השופט שמואלביץ' בתום ההפסד לסכנין. עידו שחר: "היינו צריכים לנצל את המצבים במחצית הראשונה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה שנלחמת על חייה, הגיעה למשחק אתמול (שבת) מול בני סכנין במומנטום מצוין וקיוותה לצבור שלוש נקודות נוספות כדי להיחלץ מהתחתית. בסופו של דבר, לא ניצלו שחקניו של ניר קלינגר מספר מצבי הבקעה טובים ונכנעו 1:0. החל מהמחזור הקרוב, תחל פתח תקוה את הפלייאוף התחתון וכל משחק יהיה גורלי מבחינתה.

לצד התסכול והאכזבה מההפסד, היו לאנשי פתח תקוה טענות קשות לשופט המשחק איתן שמואלביץ', שקיפח אותם לטענתם בכמה פסיקות מכריעות. "הגיע לנו פנדל ובנוסף בירם כיאל היה חייב לקבל צהוב שני ואדום אחרי שהכשיל מאחור את ניקולאסקו. הרבה יותר קל לשלוף צהוב שני ואדום לאור אינברום, אבל כשזה לטובתנו, השריקות אחרות", אמרו במועדון.

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
המומנטום נקטע. קלינגר/קובי אליהו

"אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד, תיקו היה משקף", אמר הקשר עידו שחר. "לא שיחקנו רע או פחות טוב. במחצית הראשונה הגענו למצבים והיינו צריכים לנצל אותם. בסוף חטפנו וככה זה בכדורגל. אני לא חושב שיש ירידת מתח בקבוצה. אנחנו במצב שאנחנו לא יכולים להיות בירידת מתח. אנחנו לא במקום בטוח. זה לא שאנחנו נאבקים על האליפות או על מקום באירופה. אנחנו נלחמים על החיים שלנו בליגה".

שחר התייחס לפן המנטלי והתאוששות מההפסד והוסיף: "אסור לנו להוריד את הראש. אנחנו צריכים לבוא באותה הגישה. אמנם הפסדנו, אבל לא היינו צריכים להפסיד. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו ואסור לנו להיכנס לדיכאון או לדאון. נצטרך להמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully