וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "לא מפחדים מאף קבוצה, לא נהיה תפאורה"

13.3.2022 / 10:25

הצהובים-שחורים מתכוננים לפלייאוף העליון ובונים גם על הכנסה משמעותית ממכירת כרטיסים: "עבדנו קשה כדי להגיע לכאן"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

במכבי נתניה קיוו לסיים את העונה הסדירה עם נצחון נוסף, אך נאלצו להסתפק בנקודה אחת אחרי תיקו 2:2 נגד הפועל תל אביב שאירחה את המשחק בחיפה. השחקנים של בני לם גילו הרבה מאוד אופי וחזרו מפיגור של 2:0, כשהם משחקים ב-10 שחקנים לאורך כל המחצית השנייה אחרי הרחקתו של רז שלמה. "עבדנו קשה במשך כל העונה כדי להגיע לפלייאוף העליון", אמרו בנתניה, "לא נהיה תפאורה, יש לנו מה לתת וכבר הראנו את זה במשחקים מול הגדולות".

נתניה רשמה משחק 14 ברציפות ללא הפסד וכעת יתחיל מבחינתה המאני טיים של העונה, תרתי משמע. לצד משחקים מול הגדולות והמלחמה המוצהרת על המקום הרביעי והכרטיס לאירופה, תכניס נתניה לקופתה סכום של 2-3 מיליון שקל - תלוי כמובן בקצב מכירות הכרטיסים לחמשת משחקי הבית בפלייאוף. במועדון מעריכים שמאבק האליפות יכניס הרבה עניין ויגרום גם לקהל היריבות להגיע למשחקי החוץ בנתניה.

שחקן מכבי נתניה אביב אברהם. ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה אביב אברהם/ברני ארדוב

בקבוצה נשמעו טענות כלפי שופט המשחק שניר לוי, בעיקר בגין הצהוב השני והאדום שנשלפו לעבר שלמה. "אפשר היה לקבל החלטה אחרת במקרה של רז, השליפה היתה קצת מהירה מדי", אמרו בנתניה.

"אני חושב שראינו את זה כמעט כל הסיבוב השני, שמכבי נתניה לא מפחדת מאף קבוצה", אמר אביב אברהם בסיום המשחק. "אנחנו באים לכל משחק ואצטדיון במטרה לשחק את הכדורגל שלנו. אנחנו באים לנצח. לא להפסיד ארבעה עשר משחקים זה משהו שהוא לא פשוט. נבוא בכל הכוח כדי לעשות תצוגות טובות. כרטיס לאירופה זה החלום".

אברהם הוסיף: "כשבני הגיע לא היינו במצב הכי טוב. הדבר הראשון שהוא אמר לנו זה שיש פה סגל טוב שהוא מאמין בו. כולם רעבים פה, כולם רוצים לשחק ולהיות שותפים לעונה הזאת. זה מוציא מכל אחד את הכי טוב שלו. זה משהו שלא היה במכבי נתניה בשנים האחרונות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully