וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה מעריכים שמנחם קורצקי לא רוצה להמשיך לעונה נוספת

השיחות נמשכות, אבל במועדון לא בטוחים שהמאמן מעוניין להישאר. זלקה: "הלוואי שהוא ימשיך". הצעירים יצברו דקות בפלייאוף התחתון

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

הפועל חדרה נותרה כצפוי מחוץ לפלייאוף העליון אחרי שנוצחה אמש (שבת) 2:0 על ידי מכבי תל אביב בבית. לפני המשחק עוד היו כאלה בחדרה שקיוו לסנסציה, אך בסופו של דבר הקבוצה שילמה מחיר גדול על רעשי הרקע סביב המועדון בחודש האחרון.

כעת יתמקדו בחדרה במשחקי הפלייאוף התחתון, כאשר המטרה היא לסיים את העונה בטעם טוב וגם לשלב כמה שיותר צעירים בשבעת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה. שחקנים כמו רון אונגר, אביאל בן חמו, אביב לין ועמית מור צפויים לקבל דקות רבות, במטרה לצבור ניסיון ולהיות חלק קבוע מסגל הקבוצה בעונה הבאה.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. דני מרון
קורצקי אתמול/דני מרון

עתיד הקבוצה כרגע לוט בערפל, גם מבחינת הרוכשים העתידיים, עמירם שחר ויוסי מאור, שלא ברור אם ירכשו בסופו של דבר את המועדון וגם מבחינת הישארותו של המאמן מנחם קורצקי. נכון לעכשיו, מעריכים בחדרה שקורצקי לא מעוניין להישאר. הסיבות לכך רבות, כאשר זה התחיל עם העובדה שבחדרה התעכבו מאוד עם הפנייה הרשמית אליו לאחר שגורמים בסביבת הרוכשים העתידיים העדיפו למנות מאמן אחר.

זה המשיך עם ענייני הרכש שלא הגיע בינואר לצד שחרורו של גוסטבו מרמנטיני, בניגוד לרצונו של המאמן. גם מחאות האוהדים וכתובות הנאצה שרוססו פעמיים נגד המאמן ובני משפחתו, גרמו לקורצקי לחשב מסלול מחדש לקראת העונה הבאה. היועץ המקצועי אורן גולן, שכבר נפגש פעמיים עם קורצקי, צפוי לזמן את המאמן לפגישה נוספת, אך כאמור על פי הערכות גורמים בקבוצה, הסיכויים שהמאמן יישאר לא גבוהים.

גורם בקבוצה אמר: "נכון לעכשיו זה נראה שמנחם לא ממש רוצה להישאר. אם בגלל הצעות אחרות שיש לו, או בגלל כל מה שקרה במועדון בתקופה האחרונה. צריך לזכור שחדרה תחת קורצקי עשתה עונה מצוינת אחרי שבעונה שעברה הוא חילץ אותנו מירידת ליגה. הכל יתבהר בקרוב".

השחקנים אגב מאוד מחוברים לקורצקי והדעה בחדר ההלבשה היא שהמאמן חייב להישאר גם לעונה הבאה. הקפטן מנחם זלקה אמר אתמול: "יש לנו חיבור מדהים עם מנחם. יש הווי טוב, לצד הקשיחות שלו והלוואי שהוא ימשיך איתנו בשנה הבאה, אני מאוד אשמח. אנחנו מאוד אוהבים אותו, השחקנים מאוד מחוברים אליו ומה שהוא עשה השנה אף אחד לא עשה לפניו. 36 נקודות זה הכי הרבה נקודות שהשגנו אחרי 39 שנות גלות ואני מקווה שבשנה הבאה הוא ישאר איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully