וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר החמיץ פנדל ב-0:0 של בני יהודה, אדומים אשדוד בפלייאוף העליון

הכתומים רשמו אכזבה נוספת מול רמת השרון והם במקום השמיני, העולה גברה 0:1 על אום אל פאחם. 2:4 להפועל רמת גן על בית"ר תל אביב

תקציר מגומלין רבע גמר גביע המדינה: הפועל חיפה - בני יהודה 0:1/ספורט1

עונת הבלהות של בני יהודה נמשכה הערב (שני) עם 0:0 מול הפועל ניר רמת השרון והמקום בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית ממש לא מובטח, כשגם הפער מהקו האדום עומד רק על שלוש נקודות, מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. הפועל אדומים אשדוד דווקא השיגה את הכרטיס עם 0:1 על הפועל אום אל פאחם ואילו הפועל רמת גן נמלטה מהקו האדום בזכות 2:4 על בית"ר תל אביב בת ים האחרונה.

לישי ביטון שחקן הפועל אדומים אשדוד חוגג שער. לירון מולדובן
הסמל של אדומים אשדוד סידר כרטיס לפלייאוף העליון. לישי ביטון/לירון מולדובן

הפועל אדומים אשדוד - הפועל אום אל פאחם 0:1

למרות הפירוק המסתמן והפחתת הנקודות המסתמנת לקראת העונה הבאה, העולה מהדרום השלימה את העונה המפתיעה שלה ושרדה בלאומית בזכות שער של הקפטן לישי ביטון (80) שהבטיח את המקום בפלייאוף העליון. הפועל אום אל פאחם, אחרי ההשקעה האדירה בינואר ומינויו של שלומי דורה במקום מוטי איוניר, תקועה על שני ניצחונות ב-12 המחזורים האחרונים ותצטרך להילחם על הכרטיס לפלייאוף במחזור הסיום.

עוד בוואלה!

כפר קאסם ספגה בדקה ה-86 מול רעננה ואיבדה את הפסגה לריינה

לכתבה המלאה

בני יהודה - הפועל ניר רמת השרון 0:0

תיקו מאופס שני ברציפות לכתומים המאכזבים, שהתקדמו אמנם למקום השמיני בזכות הפרש שערים עדיף על פני הפועל ראשון לציון, אבל תצטרך לנצח במחזור האחרון של העונה הסדירה כדי לא ליפול לפלייאוף התחתון ולהילחם על הישארות. רמת השרון לא הצליחה לכבוש מול בני יהודה במפגש שישי ברציפות וסופרת חמישה מחזורים בהם לא כבשה, כשהפעם עומר ניראון הציל אותה עם עצירת פנדל של אלירן עטר בדקה ה-73. גם אלמוג בוזגלו החמיץ ומנגד אמד דיומנדה ואליאור משעלי פספסו הזדמנויות להפתיע.

אלמוג בוזגלו, קשר בני יהודה. קובי אליהו
בני יהודה לא ציפתה למצוא עצמה במצב הזה. אלמוג בוזגלו/קובי אליהו

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל רמת גן 4:2

האורדונים השיגו ניצחון יקר בנס ציונה וקפצו מהמקום ה-15 ל-10, כשעדיין יש להם סיכוי להתברג בשמינייה הראשונה. בית"ר תל אביב, לעומת זאת, רחוקה כבר 10 נקודות מחוף מבטחים ונראית בדרך הבטוחה לליגה א'. קרלוס גרסיה דווקא חגג ראשון בזכות אסף הרשקו בדקה ה-24, אבל רוי קורין הגיב עם צמד מהיר (28 ו-37). אייל חן החזיר את המארחת עם שוויון בדקה ה-53, אבל שער עצמי של מור עדרי בדקה ה-62 וקינוח של שגיא דרור בתוספת הזמן סידרו לרמת גן שלוש נקודות חשובות.

תוצאות משחקי שישי:

מכבי בני ריינה - הפועל עכו 0:1
הפועל רעננה - מ.ס. כפר קאסם 1:1
הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 1:0
הפועל עפולה - סקציה נס ציונה 4:1
הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully