וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון אחרי ההפסד: "זה משבר לא קטן, התוצאות גרועות מאוד"

עודכן לאחרונה: 12.3.2022 / 23:01

מ.ס. אשדוד ממשיכה להידרדר, המאמן התנחם: "יש קבוצות במצב הרבה יותר גרוע". קרית שמונה חגגה: "נגיע לפלייאוף התחתון רגועים"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

שמחה גדולה בעירוני קרית שמונה היום (שבת) אחרי הניצחון החשוב 0:2 על מ.ס. אשדוד, שקבע שסלובודן דראפיץ' והשחקנים שלו קרובים מאוד להישרות בליגה ויגיעו לפלייאוף התחתון כמעט בלי לחץ. "הניצחון היה חשוב מאוד בשבילנו, אנחנו מגיעים אל הפלייאוף עם 33 נקודות", אמר דראפיץ', "כל הכבוד לחבר'ה. המגרש לא היה הכי נעים למשחק, אבל הם נתנו הכול והיינו הקבוצה הטובה יותר היום. ניצחנו בצדק. כיף להגיע לפלייאוף עם פער שגורם לנו להיות רגועים יחסית".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. מאור אלקסלסי
מרחק נגיעה מהבטחת ההישארות. קרית שמונה/מאור אלקסלסי

דראפיץ' הוסיף: "כל הזמן אנחנו עובדים ברצינות ומי שמכיר אותי יודע שאין לי בעיה לתת הזדמנויות לשחקנים צעירים. החבר'ה עובדים ברצינות והם צריכים לקבל את הדקות שלהם. שחקנים צעירים שפעם ראשונה משחקים בליגת העל.

לקראת המשך העונה והפלייאוף התחתון אמר המאמן: "אנחנו רוצים לראות מי השחקנים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם, אולי הצעירים יקבלו יותר דקות משחק. אנחנו צריכים להסתכל לעונה הבאה. כל אחד נלחם על החוזה שלו, גם אני, כך שהם צריכים להיות במתח עד סוף העונה. אני מתרכז רק בעבודה שלי. אני נהנה פה מאוד".

אריאל שרצקי שפתח לראשונה בהרכב: "כיף לשחק. לפני המשחק התרגשתי והייתי קצת לחוץ, אבל בסופו של דבר זה כדורגל ואחרי שתי דקות שכחתי מהכול. סבא שלי (איזי שרצקי)? זה לא מורגש, אני מרגיש כמו שחקן רגיל".

עוד בוואלה!

בכיוונים הפוכים: עירוני קרית שמונה ניצחה את מ.ס. אשדוד המידרדרת 0:2

לכתבה המלאה
קני סייף שחקן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
אשדוד מתרסקת. סייף/מאור אלקסלסי

באשדוד נרשמה אכזבה גדולה. הקבוצה מעיר הנמל רשמה הפסד רביעי ברציפות לראשונה מאז נובמבר 2014 ויתרה מכך, נראתה רע מאוד. "זה משבר לא קטן", הודה רן בן שמעון, "יש משברים בחיים, זה משבר ספורטיבי וצריך לדעת לצאת ממנו. אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שצריך לחפש את הניצחון הראשון. לפעמים אווירה טובה מביאה הישגים וניצחונות. צריך ניצחון כדי להביא אווירה טובה".

על המשחק אמר המאמן: "התאמנו טוב השבוע, הרגשתי טוב את הקבוצה. התנאים היום היו קשים מאוד. המחצית הראשונה הייתה קטסטרופה, במחצית השנייה היינו קצת יותר במשחק. אנחנו רודפים אחרי היריבה משחק אחרי משחק, זו תקופה כזאת".

על מצב הקבוצה: "אני לא כועס על השחקנים, אני מאוכזב איתם וכואב לי איתם. אולי הם רוצים יותר מדי ולכן עושים טעויות של לחץ. אנחנו קבוצה טובה עם תוצאות גרועות מאוד, אבל אני מאמין מאוד בקבוצה הזו. המצב לא הכי טוב, אבל גם לא הכי קטסטרופלי, יש קבוצות במצב הרבה יותר גרוע. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לצאת מהמשבר הזה וניצחון אחד ירחיק אותנו מאוד מהמצב הזה. אין לי הרבה מה להגיד, רק לבוא אל המגרש, לתקן את מה שצריך, לתת לשחקנים את כל הביטחון. הם צריכים מישהו שיתמוך עכשיו".

שתי הקבוצות ישחקו בפלייאוף העליון והן יידעו מה יהיה סדר המשחקים אחרי שהמחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה, יגיע לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully