וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: אמבפה יסגור בריאל מדריד לעונה הבאה תוך שבוע

במארקה טוענים כי המעבר של כוכב פריז סן ז'רמן לבלאנקוס ייסגר עם יום שישי הבא. לא יוכל לחתום באופן רשמי עד יוני

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - קופנהגן 4:4, ערן זהבי הבקיע/ספורט1

האם אנחנו סוף סוף עומדים לקבל תשובה לשאלה החוזרת - היכן ישחק קיליאן אמבפה בעונה הבאה? במארקה הספרדי משוכנעים שכן, ופרסמו כי כוכב פריז סן ז'רמן והבלאנקוס צפויים לסגור את מעברו של המצטיין במונדיאל 2018 לבירת ספרד. בדיווח נכתב בנוסף כי המעבר של אמבפה לבירת ספרד נמצאת בראש סדר העדיפויות של נשיא ריאל פלורנטינו פרס, לאחר שכל הניסיונות של המועדון הספרדי להנחית בקיץ את אמבפה נתקלו בחומת התנגדות מצד בעלי פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי.

על פי הדיווח, המגעים בין שני הצדדים הואצו בימים האחרונים לאחר שמוליכת הליגה הספרדית הדיחה את סגנית אלופת צרפת מליגת האלופות בזכות ניצחון 1:3 במשחק הגומלין של שמינית גמר ו-2:3 בסיכום שני המשחקים. כמוכן טוענים במארקה, כי על פי איך שנראים העניינים, מעברו של אמבפה לריאל יהיה סגור עד יום שישי הבא.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
הסאגה הגדולה תיסגר בשבוע הבא? אמבפה/רויטרס

אחד הנושאים שמעסיקים את כולם הוא הפיכת העסקה לרשמית, כאשר במהלך העונה הנוכחית אמבפה לא יוכל לחתום באופן רשמי על חוזה עם קבוצה אחרת מאחר והוא מחוייב לפריז סן ז'רמן עד ה-30 ביוני, כאשר החל מחודש ינואר של השנה הנוכחית התאפשר לו לנהל משא ומתן עם מועדונים אחרים.

כזכור, אמבפה כבש את שער הניצחון לפריז סן ז'רמן במפגש הראשון בשמינית הגמר באלופות, וגם כבש שער יתרון לחבריו במשחק הגומלין שנערך בספרד, לפני שחברו לנבחרת צרפת קארים בנזמה כבש שלושער מדהים שהפך את היוצרות ושלח את ריאל מדריד לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully