וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רוצה להלחיץ את מכבי חיפה, דור מיכה עשוי לפתוח

אליניב ברדה עשוי להחזיר את הקשר על חשבון ספורי במשחק שעשוי לצמצם את הפער לנקודה. שי ברדה ביקש "לשכוח את התיקו" מול הירוקים (20:15, ספורט4)

מחזור 26הסתיים13/03/2022
הפועל נוף הגליל
    0
    • (9) ספורי
    • (86) ספורי
    הפועל באר שבע
    תקציר: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

    הפועל נוף הגליל

    נועלת הטבלה תארח הערב (20:15, ספורט4) את הפועל באר שבע ותנסה לסגור את הליגה הסדירה עם צבירה של נקודות נוספות, לקראת קרבות ההישרדות של הפלייאוף התחתון. במחזור הקודם הצליחו השחקנים של שי ברדה להפתיע את האלופה מכבי חיפה וסיימו בתיקו חוץ יקר, וכעת מאמינים במועדון שאפשר לצבור נקודות גם מול קבוצת הצמרת מהדרום.

    ברדה יחסר את ג'ון אוגו שעדיין לא כשיר, כאשר גם ארנסט מאבוקה מתקשה לחזור לכושר טוב ולא צפוי לשחק. הבלם הברזילאי גוטי החלים מהפציעה ממנה סבל וצפוי לפתוח מחר במרכז ההגנה לצד דולב אזולאי. וויסאם רבאח יאייש את עמדת המגן שמאלי במקום אלי בלילתי המורחק וג'ניה ברקמן ישחק שוב בקישור האחורי. לפני המשחק, תערוך נוף הגליל טקס הוקרה לאיתי שכטר, שחקנה של הפועל באר שבע, שהחל את קריירת הבוגרים שלו במועדון (אז הפועל נצרת עילית, ר"ב).

    "אנחנו צריכים לשכוח מהתיקו נגד מכבי חיפה", אמר המאמן שי ברדה לקראת ההתמודדות. "התיקו הזה היה נקודה טובה, בעיקר הכנסנו המון אמביציה וסדר לתוך הקבוצה ואני שמח על כך, אבל זו כבר היסטוריה. הדבר שמאפיין את הפועל באר שבע, שזו אחת הקבוצות היחידות שמצד אחד תוקפת עם המון שחקנים ומצד שני כמעט ולא סופגת. זו קבוצה ממושמעת טקטית ואימן אותה אחד המאמנים הטובים בישראל. זה משחק קשה ונצטרך למצוא את הנקודות הפחות טובות של באר שבע ומצד שני להציג את הדברים היותר טובים שלנו. מצפה לנו הרבה עבודה, מול יריבה איכותית. הכי חשוב זה שנשמור על הדרך וה-DNA שלנו".

    קשר מכבי חיפה צ'ארון שרי מול וויסאם רבאח בלם הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
    יפתח בעמדת המגן השמאלי, ממנה בישל בשבוע שעבר. וויסאם רבאח/מאור אלקסלסי

    הפועל באר שבע

    אחרי צמצום הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות, הפועל באר שבע יודעת שניצחון באצטדיון גרין ילחיץ עוד יותר את הירוקים לפני משחקם ביום שני בטדי מול בית"ר ירושלים. המאמן אליניב ברדה לא תרגל הרכב באופן ברור, אך נראה לפי אופי האימונים כי הוא מתלבט בין דור מיכה לרמזי ספורי וכן בין איאד אבו עביד ואיתן טיבי.

    תומר יוספי וניקיטה רוקאביציה ימשיכו לקבל קרדיט ונראה שהלדר לופס ייכנס גם כן להרכב על חשבונו של אביב סולומון. "יש רוח חדשה וזה טבעי", אמר שחקן בקבוצה "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום. לא ויתרנו על כלום עדיין".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
    הלדר לופס, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
    ישוב ל-11? הלדר לופס/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפועל באר שבע ניצחה 1:2 בשני המקרים האחרונים בהם התארחה בנוף הגליל (אז עוד נצרת עילית) וזה קרה בתחילת עידן אלונה ברקת - עונת 2007/08 בליגה הלאומית.

    * בפעם האחרונה שנצרת עילית אירחה את באר שבע בליגת העל, יואב זיו העניק לה 0:1 במשחק שנערך בעילוט במרץ 2005. עונה לפני כן, באצטדיון גרין, נפרדו השתיים ב-3:3 דרמטי.

    * נוף הגליל ללא ניצחון בחמשת משחקיה האחרונים ולראשונה העונה פותחת מחזור כשהיא במקום האחרון בטבלה.

    * הפועל באר שבע, שמציגה את ההגנה הטובה בליגה עד כה (17 שערי חובה), היא גם קבוצת החוץ הטובה בליגה. במאזנה כאורחת 25 נקודות והפסד בודד.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: גרין
    קהל: 1096

    שאר משחקי המחזור ה-26:

    עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 0:2
    מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:0
    הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0
    הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2

    ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים

    שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully