וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון נפצע בברכו, חשש בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 23:13

גארד האדומים נפגע במהלך ההפסד לירושלים ובקבוצה שוקלים להחתים זר נוסף. הלפרין: "הלב שלי איתו, הוא יקר לליבנו"

ג'ייקובן בראון נפצע הערב (חמישי) במהלך המשחק בין הפועל תל אביב לאקסית שלו הפועל ירושלים. בראון נפגע בברכו כבר במהלך המחצית הראשונה וסבל מכאבים.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב עם בר טימור. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה מדי. בראון/ברני ארדוב

בראון נסע לאיכילוב כדי לעבור בדיקות לגבי חומרת פציעתו. בהפועל תל אביב התקשו להעריך את חומרת הפציעה וידעו מה היא רק אחרי MRI שייעשה לו בשישי. עם זאת, במועדון חוששים כי מדובר בפציעה שתשבית אותו מפעילות לתקופה מסוימת במקרה הקל ביותר. בהפועל תל אביב שקלו לאחרונה לצרף זר חמישי לסגל במקרה של פציעה וייתכן מאוד שהתהליך יואץ לאחר הפציעה.

סולמיאן בריימו, שבלט עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, אמר: "עשינו הרבה טעויות, אך התגברנו עליהם הגנתית עם המאמץ והאנרגיה. מסרנו אחד לשני, שיחקנו אחד בשביל השני, כשכולם נוגעים בכדור קורים דברים טובים. צעד אחר צעד, יש עוד משחק בראשון, צריכים להמשיך להיבנות. קיי סי ריברס השתלב בצורה חלקה. הוא בחור נהדר, חכם, שיחק בהרבה קבוצות טובות, מקווה שנוכל לשלב אותו בקבוצה".

מאמן ירושלים יותם הלפרין: "היום שמרנו יותר טוב, ספגנו רק 76 נקודות. הלב שלי עם ג'ייקובן ואני מקווה שהדברים יסתדרו. כולנו מאחלים לו החלמה מהירה. זה יותר חשוב מהמשחק כי הוא יקר לליבנו. רוב הזמן היינו שם הגנתית וזה מפתח לקבוצה הזו, אני לא רוצה לדבר על ההתקפה. היינו יותר מרוכזים. רוב הנקודות שהפועל תל אביב עשתה היו מטעויות התקפיות שלנו או מזה שלא סגרנו לריבאונד. כל מי שעלה היה טוב. קיי סי שחקן טוב, הרזומה והניסיון שלו עושים לנו חיים קלים. הוא יודע לשחק ונשתמש בו הרבה".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "לא הצלחנו להיכנס לאיזה קצב שמאפיין אותנו. האיכות של ירושלים בהרבה עמדות באה לידי ביטוי. אני חושב ששחקן גבוה שלהם קלע 4 מ-4 לשלוש והיה לירושלים יום טוב ואנחנו לא היינו מספיק טובים. האובדן של ג'ייקובן משמעותי מאוד, אבל לא בגלל זה הפסדנו. אני לא רוצה להיתלות בזה. הקבוצה היותר טובה ניצחה. אני לא יודע שום דבר על ג'ייקובן, הכול זה סתם הערכות. יבדקו אותו ונקווה שהכול בסדר. הרגשתי שאנחנו מנסים קצת בכוח היום. הדרך שלנו כהפועל תל אביב הייתה לכידות הגנתית והיום היו לא מעט טעויות. רמת הכישרון שנתקלנו בה היום הייתה לא קלה, היינו צריכים להיות במיטבנו וגם לא היינו במיטבנו וגם האובדן של ג'ייקובן היה גדול עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully