וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "בכל פעם שחזרנו לא היינו מספיק מרוכזים"

10.3.2022 / 22:11

מאמן מכבי תל אביב סימן את הנתון שהוביל להפסד מול הכוכב האדום בלגרד: "הם לקחו 20 ריבאונדים בהתקפה, זה פירק אותנו בכל פעם מחדש. כשאתה לא מצליח לייצר מומנטום כאן, קשה לנצח"

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

גם הערב, כמו בכל ביקור מאז 2013, המגרש בבלגרד לא האיר פרקט למכבי תל אביב שנכנעה הערב (חמישי) 84:77 לכוכב האדום בקרב משמעותי על המקום בפלייאוף. הקבוצה של אבי אבן נקלעה שלוש פעמים לפיגור דו ספרתי, אך הצליחה לחזור ממנו פעמיים בלבד. עבור הצהובים מדובר הפסד חוץ שלישי ברציפות ביורוליג, בעוד הכוכב חיברה ארבעה ניצחונות רצופים במפעל, כולם במגרש הביתי.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. דני מרון
הפסד קריטי לצהובים. אבן/דני מרון

מאמן המפסידה אבי אבן אמר בסיום: "הדבר שפגע בנו הכי הרבה הערב היה ריבאונד ההתקפה, הם לקחו 20 ריבאונדים בהתקפה. בכל פעם שחזרנו לא היינו מספיק מרוכזים כדי למנוע את שינוי המומנטום וזה היה קשה מאוד. נתנו להם יותר מדי נקודות קלות יותר, נתנו להם יותר מדי התקפות שניות וזה פגע בנו בסיום המשחק".

"שיחקנו נגד קבוצה מאוד קשוחה וביתית באולם קשה. יותר מדי פעמים היינו קרובים להפוך את המשחק ולא הצלחנו, בעיקר בגלל ריבאונד ההתקפה שפירק אותנו בכל פעם רגע מחדש. כשאתה לא מצליח לייצר את המומנטום כאן, קשה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully