וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס הנחה את שחקני בני סכנין: אל תשחקו על תיקו

האורחת (שבת, 19:00 בספורט3) זקוקה לנקודה כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון, המארחת מאמינה שהיא בכושר הכי טוב מבין קבוצות התחתית ושברשותה הסגל הרחב ביותר לקראת קרב ההישרדות

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה, שנמצאת בתקופה טובה מאוד, צברה 10 נקודות מתוך 15 אפשריות בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה ואף הצליחה לטפס מעל הקו האדום. פתח תקוה תארח מחר (שבת, 19:00 בספורט3) את בני סכנין במחזור סיום של הליגה הסדירה ותנסה לשפר עמדות לקראת תחילת הקרבות בפלייאוף התחתון החל מהמחזור הבא.

המאמן ניר קלינגר יחסר את ינון אליהו ואיתן אזולאי המוצהבים, כך שהוא יאלץ לעשות שני חילופים כפויים בהרכב הראשון. תומר לוי צפוי לשוב לעמדת המגן הימני, כאשר יואב הופמייסטר, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, יפתח בקישור. בחלק הקדמי מסתמן שיון ניקולאסקו ואבובאקר דומביה, שנמצאים בכושר מצוין, ימשיכו בהרכב כאשר לצידם לאמק בנדה.

בפתח תקוה מאמינים, שמבין כל קבוצות התחתית, יש להם את הסגל הכי רחב וכן את הקבוצה שמגיעה בכושר הכי טוב לקראת קרב ההישרדות הפלייאוף התחתון.

שחקן מכבי פתח תקוה יון ניקולאסקו. לירון מולדובן
בכושר הכי טוב מבין קבוצות התחתית? ניקולאסקו/לירון מולדובן

בני סכנין

בבני סכנין יודעים שעל מנת להבטיח מחר את ההעפלה לפלייאוף העליון מבלי להיות תלויים בתוצאות האחרות, הם חייבים לפחות תיקו. למרות זאת, חיים סילבס הבהיר לשחקניו שלא יוכלו לשחק על תוצאת תיקו והמטרה היא לנצח הן כדי להבטיח את העלייה לפלייאוף העליון וכן כדי להמשיך להיאבק על המקום הרביעי שיש סיכויים גבוהים שיקנה כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג.

סילבס יהנה מסגל מלא וצפוי להמשיך באותו הרכב שניצח את הפועל חדרה במשחק האחרון. "תודה לכל האוהדים שלנו על המשחק האחרון. הקהל דחף אותנו לניצחון. עכשיו יש לנו משחק נוסף חשוב מאוד. התכוננו טוב כל השבוע ואנחנו מפוקסים בציפייה לעשות תוצאה טובה", אמר המגן ההולנדי פביאן ספורקסלדה שהגיע בחלון ההעברות האחרון ומציג יכולת מרשימה.

עוד בוואלה!

קני סייף עשוי לחזור להרכב אשדוד, שחוששת להסתבך בתחתית

לכתבה המלאה
פביאן ספורקסלדה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
ימשיך להרשים? פביאן ספורקסלדה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (ארבעה בליגת העל ושלושה בלאומית) לא הצליחה מכבי פתח תקוה לנצח. היו ארבעה ניצחונות של בני סכנין (כולם בהפרש של שער אחד) לצד שלוש תוצאות תיקו.

* הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה גברה על סכנין בבית הייתה בספטמבר 2017, אז יובל אבידור העניק לה 0:1.

* מכבי פתח תקוה ספגה בכל אחד מ-18 המחזורים האחרונים. הפעם הקודמת ששמרה על שער נקי הייתה ב-0:4 הביתי על הפועל נוף הגליל, לפני כארבעה חודשים וחצי.

* מכבי פתח תקוה מגיעה אחרי שחיברה לראשונה העונה שני ניצחונות (ועוד עם שתי רביעיות) ונחלצה מהקו האדום אחרי 14 מחזורים שבילתה מתחתיו. הפעם הקודמת שהשיגה שלושה ניצחונות רצופים הייתה בנובמבר-דצמבר 2020.

* בני סכנין לא הפסידה בששת המחזורים האחרונים (14 נקודות מתוך 18) וספגה במהלכם רק שני שערים. נקודה נוספת תבטיח לה חזרה לפלייאוף העליון אחרי חמש שנות היעדרות, בלי קשר לתוצאות האחרות.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1503

משחקי המחזור ה-26:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - בני סכנין (ספורט3)
שבת, 19:00: הפועל חדרה - מכבי תל אביב (ספורט2)
שבת, 19:00: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:15: הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully