וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: גליל עליון תשמור על חלום הבית העליון בנס ציונה?

האדומים, שגברו על נס ציונה בקרב על די ג'יי קנדי, צריכים ניצחון כדי להישאר בתמונת המאבק על השישייה הראשונה. בנס ציונה רוצים לעצור את המומנטום השלילי (13:00)

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

המחזור ה-20 בליגת העל ייצא מחר (שישי, 13:00) לדרך בלב המושבה במשחק בו תארח עירוני נס ציונה את הפועל גליל עליון. הכתומים מדורגים במקום השמיני בטבלה עם שמונה ניצחונות ותשעה הפסדים, וגליל עליון מדורגת במקום השישי עם תשעה ניצחונות ושמונה הפסדים.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
עוד 11 נקודות ל-2,000. טל דן/קובי אליהו

הנתונים: גליל עליון ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים ביו הקבוצות. טל דן, מלך הסלים של עירוני נס ציונה בכל הזמנים, זקוק ל-11 נקודות כדי להגיע ל-2,000 נקודות במדים הכתומים בליגה הבכירה. נמרוד לוי, שזכה עם החבורה מלב המושבה ביורופקאפ אשתקד, מוביל העונה את כל הישראלים בליגה בנקודות (13.5), ריבאונדים (8.0) ומדד (14.2).

במרכז ההתמודדות: נמרוד לוי. הפורוורד שזכה עם נס ציונה ביורופקאפ בעונה שעברה, חוזר ללב המושבה וינסה לקרב את קבוצתו לפלייאוף.

בכמה מילים: עירוני נס ציונה נמצאת במומנטום שלילי עם שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, כולל יכולת הגנתית חלשה בתחילת השבוע בהפסד בדרייב אין. הכתומים איבדו סיכוי ריאלי להיכנס לבית העליון וינסו להגיע לפלייאוף דרך הבית התחתון. גליל עליון, שגברה על נס ציונה בקרב על די ג'יי קנדי אתמול, השיגה ניצחון חשוב על הפועל אילת ונשארה במאבק על הבית העליון. כדי לעשות זאת יצטרכו הגליליים לנצח בנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully