וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב השחור: מכבי תל אביב הפסידה 84:77 בבלגרד

האורחת חזרה פעמיים מפיגור דו ספרתי וחלמה על ניצחון ראשון בבירת סרביה מאז 2013, אך הכוכב האדום בלגרד התעשתה בסיום בדרך לניצחון רביעי ברציפות, שסיבך את אבי אבן במאבקי הפלייאוף. 24 של נאנלי, שלהט ברבע האחרון, לא הספיקו

אחרי שקיבלה חבל הצלה לקרב על הפלייאוף בזכות השעיית הקבוצות הרוסיות, מכבי תל אביב ידעה שהמשחק מול הכוכב האדום בלגרד עשוי להיות משמעותי מאוד על המקום בקרב על המקום בטופ 8. עם זאת, הקבוצה של אבי אבן לא הצליחה גם הערב (חמישי) לעצור את רצף ההפסדים בבלגרד, וכדי לחזור לניצחונה האחרון בבירת סרביה גם אחרי הערב נצטרך לחזור אחורה ל-2013. הכוכב האדום, לעיני נובאק דג'וקוביץ' ביציע, רשמה ניצחון רביעי יורוליג רביעי ברציפות, כולם בבית, ובזכות ה-77:84 רשמה דאבל עונתי על היריבה הישראלית.

מכבי תל אביב נראתה רע ברבע הראשון, ואוסטין הולינס, שנפצע ולא חזר אחרי הרבע השלישי, הוביל את הכוכב האדום ליתרון דו ספרתי מוקדם. מכבי הצליחה לחזור בהובלת ג'יימס נאנלי וסקוטי ווילבקין, ושלשה של דרק וויליאמס הקטינה את הפיגור במחצית לשלוש בלבד. וויליאמס פתח את המחצית השנייה עם שלשה שהשוותה, אך הכוכב הגיבה עם ריצה נוספת. גם הפעם הצהובים הצליחו לחזור, ואף לעלות ליתרון, אך הבריחה השלישית של האדומים שברה סופית את יריבתה. ג'יימס נאנלי עוד עשה קולות של קאמבק עם שלוש שלשות, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. נאנלי בלט עם 24 נקודות, ווילבקין הוסיף 14, בעוד ניקולה קאליניץ' הוביל את הסרבים עם 15.

מהלך המשחק

רבע 1: אחרי 4:4 כעבור דקה וחצי, ארון ווייט חתם ריצת 2:10 עם צעד וחצי שבעקבותו אבי אבן הזעיק פסק זמן. ניקולה איבנוביץ' הגדיל את הריצה עם שלשה מהפינה שקבעה 6:17. אוסטין הולינס המשיך עם הפתיחה הטובה שלו, כאשר חדירה נהדרת לסל קבעה 8:22 אדום. אחרי עשר דקות, הכוכב האדום הובילה 10:24.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס מול שחקן הכוכב האדום בלגרד לוקה מיטרוביץ'. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
פתיחה רעה לאורחת. ריינולדס מול מיטרוביץ'/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

רבע 2: הנקודות הראשונות של סקוטי ווילבקין הגיעו בסל ועבירה בפתיחת הרבע, ג'יילן ריינולדס הקטין ל-24:15 עם קליעה מדויקת בצבע. המארחת התעשתה, ושלשה של אוגניין דובריץ' קבעה 16:30. ווילבקין הגיב מיידית עם השלשה הראשונה של האורחת במשחק, אך וולטרס צלף גם כן וקבע 19:33. סל של ווילבקין בהתקפת מעבר ואסיסט לאנטה ז'יז'יץ צמצמו ל-35:25. ג'יימס נאנלי התחמם, ולאחר סדרת קליעות שלו הוא מסר אסיסט נהדר לדרק וויליאמס שקלע שלשה וקבע 39:42 לכוכב האדום במחצית.

סקוטי ווילבקין, שחקן מכבי תל אביב. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
החזיר את מכבי לעניינים. ווילבקין/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

רבע 3: וויליאמס המשיך מהיכן שעצר במחצית הראשונה, ושלשה שלו השוותה ל-42:42. וולטרס, ניקולה קאליניץ' ו-ווייט דייקו מחוץ לקשת - 42:51 לכוכב האדום. הולינס ליקט ריבאונד התקפה בצבע של האורחת, אך נחת לא טוב ויצא עקב הפציעה. וויליאמס קלע וסחט עבירה, אך החטיא את זריקת העונשין והצליח לצמק רק ל-55:48. ג'ון דיברתולומאו חרד לצבע הנקי ממגנים והקטין ל-57:54. דיברתולומאו העלה את מכבי ליתרון 59:60, אך שש הנקודות האחרונות ברבע היו שייכות לדובריץ', שקבע 60:65 לכוכב האדום בסיום הרבע.

שחקן מכבי תל אביב קיירי תומאס מול שחקן הכוכב האדום בלגרד נייט וולטרס. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
האורחת פיגרה רוב המשחק. תומאס מול וולטרס/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

רבע 4: דיאן דבידובאץ קלע חמש נקודות רצופות והשלים ריצת 0:13 שקבע 60:72. סל השדה הראשון של האורחת הגיע ארבע דקות וחצי מפתיחת הרבע, כאשר ווילבקין סיים התקפה מתפרצת בסל שהקטין ל-72:64. שתי שלשות רצופות של נאנלי הקטינו ל-74:70. ארבע נקודות רצופות של הכוכב קדמו לשלשה נוספת של נאנלי, אך קאליניץ' הגדיל ל-73:82 בדקה האחרונה. הכוכב האדום שמרה על היתרון, וניצחה 77:84.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: ניקולה קאליניץ' 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, נייט וולטרס 12, אוסטין הולינס 11, אוגניין דובריץ' 10 ו-5 ריבאונדים, אוגניין קוזמיץ' 8 ו-8 ריבאונדים, ניקולה איבנוביץ' 7, לוקה מיטרוביץ' 6 ו-5 ריבאונדים, דיאן דוידובאץ 5, ארון ווייט 5, ברנקו לאזיץ' 3, סטפן לזארביץ' 2.

קלעו למכבי תל אביב: ג'יימס נאנלי 24 נקודות, סקוטי ווילבקין 14, דרק וויליאמס 13, אנטה ז'יז'יץ' 10 ו-6 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 6, קינן אוונס 4, ג'יילן ריינולדס 4, קיירי תומאס 2 ו-5 ריבאונדים. אנג'לו קלויארו (22:46 דקות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully