וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' פרש מאינדיאן וולס, ושוב עורר כעס ומבוכה

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 10:38

הסרבי הודיע שלא ישתתף בשני טורנירים בארה"ב על רקע מגבלות הקורונה, רק אחרי שנכלל בהגרלה שפורסמה, והוסיף עוד פרשייה לטורניר בעייתי. זברב על ההתפרצות: "הרגע הגרוע בחיי"

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לעורר מבוכה לסבב הטניס העולמי. הטניסאי הסרבי הודיע שלא ישתתף בטורניר אינדיאן וולס על רקע סירובו להתחסן נגד קורונה, אבל רק אחרי ימים ארוכים של בלבול וחוסר ודאות.

דג'וקוביץ' שובץ בהגרלה הראשית של הטורניר, אחרי שלא הבהיר אם יגיע או לא לטורניר היוקרתי שבמדבר קליפורניה. חובבי הטניס, כמו גם המארגנים, קיוו לראות את הסרבי משחק, במיוחד אחרי הפרשה הקשה שהייתה לו באוסטרליה, שם נכנס למדינה ונאלץ לעזוב לאור סירובו להתחסן.

אבל אחרי ציפייה וחוסר בהירות, אחרי שכבר פורסמה ההגרלה לטורניר ושמו נכלל בה, הוא הודיע שהוא לא מגיע. אתמול דג'וקוביץ' הודיע: "כאשר שובצתי באופן אוטומטי לטורנירים אינדיאן וולס ומיאמי, ידעתי שלאור דרישות הכניסה לארה"ב שיש סיכוי קלוש שאוכל הגיע. לאור תקנות הקורונה הבינלאומיות שתמיד משתנות, רציתי לחכות ולראות אם דברים ישתנו. האישור שהתקנות לא השתנו הבהירו שלא אוכל להגיע.

"אני יודע שהקהל ושהמעריצים שלי מצפים בקוצר רוח לראות אותי משחק, ואני מקווה לחזוק לסבב בהקדם. בהצלחה לכל מי שמשתתף בטורנירים הנהדרים בארה"ב".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

הסאגה סביב דג'וקוביץ' מצטרפת לפרשות נוספות בטורניר, כמו למשל העובדה שאלכסנדר זברב משתתף בטורניר על אף שקיבל השעיה לשמונה שבועות בעקבות ההשתוללות שלו בטורניר במקסיקו, והעובדה שהטניסאים הרוסים ישתתפו בטורניר למרות החרם העולמי נגד רוסיה בעקבות המלחמה.

זברב איבד שליטה בטורניר אקפולקו וחבט בכיסא השופט בזעם בסיום אחרי הפסד במשחק זוגות. לדברי הגרמני, "זה היה הרגע הכי גרוע בחיים שלי. זה עדיין משהו שמביך אותי. להסתובב בחדר ההלבשה, זאת לא תחושה נעימה. אבל כולנו טועים. אני בן אדם, ואני יכול להבטיח שלעולם לא אתנהג כך שוב. זה ללא ספק היה הרגע הכי גרוע בחיים שלי".

הגרמני סיפר שהוא מנסה לעבוד על עצמו וגילה: "אני משקיע מאמץ, עושה מדיטציה.... אני חושב שכל אדם מתמודד עם לחצים ומתחים, דברים כאלה קורים. אני לא הראשון... בלילה לפני שיחקתי עד 5 בבוקר, וקמתי למשחק זוגות. אני שחקן שנותן את כולו על המגרש... אם אעשה את זה שוב, אין ספק שיגיע לי לקבל עונש השעיה. אם אעשה זאת שוב, זה סימן שלא למדתי. לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully