וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "לנצח זה טוב, אבל יש הרבה דברים לתקן, ללמוד ולחבר"

10.3.2022 / 9:30

הפועל באר שבע מתכוננת לנוף הגליל (ראשון, 20:15, ספורט4), ברדה רוצה להמשיך בשיפור ומחכה לג'ון אוגו: "יהיה מרגש". באריירו על המנוחה: "זה היה בריא עבורי"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע תנסה להמשיך בתנופה מאז פיטוריו של רוני לוי גם במשחק החוץ בנוף הגליל (ראשון, 20:15, ספורט4), לקראתו ערך הבוקר אליניב ברדה את מסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה. הדרומיים שרשמו שני ניצחונות מאז חילופי המאמנים יוכלו להתקרב למרחק של נקודה בודדת ממכבי חיפה עם ניצחון נוסף, מכיוון שהאלופה תשחק מול בית"ר ירושלים רק ביום שני.

* בית הדין של ההתאחדות לכדורגל גזר היום על הפועל באר שבע קנס של 35,000 שקל ועונש על תנאי של סגירת היציע הדרומי למשחק אחד בשל זריקת זיקוקים מיציעי אוהדי הקבוצה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. צילום מסך, אתר רשמי
ימשיך בתנופה? אליניב ברדה/אתר רשמי, צילום מסך

אליניב ברדה: "יהיה משחק קשה מאוד, מול קבוצה פיזית, שעושה חיים קשים מול הרבה קבוצות. לא משנה לנו המיקום שלה. אנחנו אחרי שני ניצחונות, אבל מתרכזים רק ביריבה, רוצים לשפר עמדות לקראת הפלייאוף. אני מרגיש ששני ניצחונות זה לנצח וזה תמיד טוב, אבל גם מרגיש שיש הרבה דברים לתקן, ללמוד ולחבר בקבוצה".

על החוסרים בהתקפה והפציעות של רוקאביציה, שכטר ויחזקאל: "יש לנו שלושה שחקני התקפה פצועים, אבל יש סגל מצוין, לכל שחקן יש מחליף ראוי, וכל מי שישחק יעשה עבודה טובה".

על המפגש מול ג'ון אוגו: "מבחינה אישית יהיה נחמד לפגוש את ג'ון, ואני מאחל לו בהצלחה. יהיה מרגש".

מאבק האליפות המשולש? "אני רואה רק את נוף הגליל מול העיניים. נרצה לעבור על המשחק הקודם ולראות מה עשינו טוב ולא טוב, וזו ההתייחסות שלנו, לכל משחק ומשחק".

מריאנו באריירו, שלא שיחק שני משחקים וחזר: "כשאתה לא משחק שני משחקים אחרי ששיחקת הרבה, זה קשה מנטאלית. אבל אני חושב שזה היה בריא קצת עבורי, לנוח קצת, להטעין את הבטריות". על פיטורי רוני לוי ומינוי ברדה: "זה כדורגל, מצבים כאלה קורים, והדבר הכי חשוב עבורי זה הקבוצה. נתנו את הכל כשהיה רוני, ועכשיו ניתן את הכל עם יניב, וזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully