וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה לא קלע, וושינגטון הפסידה 115:109 לקליפרס

הישראלי החטיא את כל 5 הזריקות שלו והוריד 5 ריבאונדים. באטום קלע שלשה מכרעת, ג'קסון שבלט עם 31 נקודות סגר עניין מהקו

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

אחרי רצף של שלושה משחקי בית ששניים מתוכם הסתיימו בניצחון, וושינגטון וויזארדס עלתה לפנות בוקר (חמישי) למשחק חוץ מול הקליפרס בלוס אנג'לס ורשמה את הפסדה הרביעי בשישה משחקים, כשנכנעה 115:109. דני אבדיה ירצה לשכוח די מהר את הלילה הזה, בו סיים ללא נקודות ב-19 דקות על הפרקט והחטיא את כל חמש הזריקות שלו מהשדה, בנוסף לחמישה ריבאונדים שהוריד.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ולקבוצה מבירת ארצות הברית הייתה הזדמנות טובה לנצח, כאשר ברבע השלישי היא השיגה את היתרון הדו-ספרתי היחיד במשחק והובילה ב-10, ו-2:34 דקות לסיום הראה לוח התוצאות 104:109 לטובתה. אלא שרג'י גקסון ומרקוס מוריס הקטינו את הפער לנקודה בלבד, וכחצי דקה לסיום ניקולה באטום תפר שלשה קריטית שהפכה את התוצאה לטובת המארחת. קריסטאפס פורזינגיס החטיא ניסיון להשוות במהלך הבא, וג'קסון דאג לסגור עניין עם קליעות עונשין שהעלו את ההפרש ל-4 לפני שקייל קוזמה השליך זריקה לא מדויקת לשלוש.

רג'י ג'קסון, לוס אנג'לס קליפרס. Ronald Martinez, GettyImages
הוביל את המנצחת. ג'קסון/GettyImages, Ronald Martinez
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן לוס אנג'לס קליפרס ניקולה באטום. Ronald Martinez, GettyImages
הפך עם שלשה במאני טיים. באטום זורק מעל אבדיה/GettyImages, Ronald Martinez

ג'קסון כיכב בשורות הקליפרס וסיים כקלע הבולט עם 31 נקודות לצד 7 אסיסטים, כשהוא מדייק בחמש זריקות לשלוש מתוך תשע שלקח. מרכוס מוריס ניגן כינור שני עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, לוק קנארד תרם 19 מהספסל. בוושינגטון בלט פורזינגיס עם 19 נקודות, אך גם ריבאונד אחד בלבד, בעוד רוי האצ'ימורה קלע 18 וקייל קוזמה הוסיף 17 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully